All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EDUCATIONAL-PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF READINESS OF CHILDREN FOR ENTRY TO SCHOOL

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10222107" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10222107 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989592:15410/10:10222107

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pedagogicko-psychologické aspekty připravenosti dětí pro vstup do školy

  • Original language description

    Autorky prezentují výzkumný záměr mezinárodního výzkumu, jehoţ cílem je objektivně ověřit a vyhodnotit účinnost Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho dopad na úroveň připravenosti dětí pro úspěšné zahájení povinné školní docházky, a to s ohledem na pohlaví a případné handicapy. Snahou autorek je postupně zpracovat komplexní pedagogicko-psychologicko-speciální pohled na moţnost předškolního vzdělávání pozitivně ovlivnit vstup dítěte do školy v ČR. Prostřednictvím jednotné testové baterie je realizováno šetření zaměřené na školní připravenost ve vybraných zemích Evropské unie a získaná data budou komparována.

  • Czech name

    Pedagogicko-psychologické aspekty připravenosti dětí pro vstup do školy

  • Czech description

    Autorky prezentují výzkumný záměr mezinárodního výzkumu, jehoţ cílem je objektivně ověřit a vyhodnotit účinnost Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho dopad na úroveň připravenosti dětí pro úspěšné zahájení povinné školní docházky, a to s ohledem na pohlaví a případné handicapy. Snahou autorek je postupně zpracovat komplexní pedagogicko-psychologicko-speciální pohled na moţnost předškolního vzdělávání pozitivně ovlivnit vstup dítěte do školy v ČR. Prostřednictvím jednotné testové baterie je realizováno šetření zaměřené na školní připravenost ve vybraných zemích Evropské unie a získaná data budou komparována.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Children?s readiness for starting compulsory school attendance within the concept of current curriculum and in terms of comparison with selected EU</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    ČAPV-Kam směřuje současný pedagogický výzkum?

  • ISBN

    978-80-7372-722-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    1-7

  • Publisher name

    FP TUL

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Sep 7, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article