All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Prevention of racism and xenophobia in primary and secondary schools by means of antiprejudicial workshops

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33116225" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33116225 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prevence rasismu a xenofobie na ZŠ a SŠ pomocí protipředsudkových workshopů

  • Original language description

    V rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.2.00/14.0024 - Protipředsudkové workshopy, získalo naše pracoviště možnost přesunout svůj díl zodpovědnosti za rasistické a xenofobní chování mládeže z akademické půdy přímo do školních lavic. Po prvním roce naší práce můžeme bilancovat a klasifikovat rizika, která je nezbytné zvládnout/zpracovat na úrovni třídního i pedagogického kolektivu. Náš příspěvek pojednává o nejčastějších formách rasisticko-xenofobního chování učitelů i žáků, s nimiž jsme se v průběhu realizacenašeho projektu setkali. Na závěr přikládáme několik doporučení, jak se přímým i nepřímým projevům rasismu a xenofobie v kolektivu bránit, aniž bychom ztratili důvěryhodnost, a tedy i možnost dlouhodobější práce s problémovou skupinou.

  • Czech name

    Prevence rasismu a xenofobie na ZŠ a SŠ pomocí protipředsudkových workshopů

  • Czech description

    V rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.2.00/14.0024 - Protipředsudkové workshopy, získalo naše pracoviště možnost přesunout svůj díl zodpovědnosti za rasistické a xenofobní chování mládeže z akademické půdy přímo do školních lavic. Po prvním roce naší práce můžeme bilancovat a klasifikovat rizika, která je nezbytné zvládnout/zpracovat na úrovni třídního i pedagogického kolektivu. Náš příspěvek pojednává o nejčastějších formách rasisticko-xenofobního chování učitelů i žáků, s nimiž jsme se v průběhu realizacenašeho projektu setkali. Na závěr přikládáme několik doporučení, jak se přímým i nepřímým projevům rasismu a xenofobie v kolektivu bránit, aniž bychom ztratili důvěryhodnost, a tedy i možnost dlouhodobější práce s problémovou skupinou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AC - Archaeology, anthropology, ethnology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociálna patológia a intervencia sociálnej práce

  • ISBN

    978-80-8132-018-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    406-417

  • Publisher name

    VŠZaSP sv. Alžbety v Bratislave

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Piešťany

  • Event date

    Oct 19, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article