Knowledge for Market Use 2011. new generation of workers (Generation Y)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33117895" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33117895 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Znalosti pro tržní praxi 2011. Nová generace pracovníků (Generace Y)
Original language description
Znalosti jsou klíčovým prvkem ekonomické konkurenceschopnosti. Cílem konference je prezentace aktuálního vývoje řízení znalostí a jeho odrazu v managementu, marketingu, ve finančním řízení i v dalších oblastech znalostní ekonomiky. V rámci tohoto ročníkukonference navíc věnujeme pozornost nové generaci mladých pracovníků vstupujících na trh práce - generace Y - social media knowledge workers.
Czech name
Znalosti pro tržní praxi 2011. Nová generace pracovníků (Generace Y)
Czech description
Znalosti jsou klíčovým prvkem ekonomické konkurenceschopnosti. Cílem konference je prezentace aktuálního vývoje řízení znalostí a jeho odrazu v managementu, marketingu, ve finančním řízení i v dalších oblastech znalostní ekonomiky. V rámci tohoto ročníkukonference navíc věnujeme pozornost nové generaci mladých pracovníků vstupujících na trh práce - generace Y - social media knowledge workers.
Classification
Type
M - Conference organization
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Olomouc
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
160
Foreign attendee count
20
Type of event by attendee nationality
EUR - Evropská akce