All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Facebook - Phenomenon of Current Knowledge Economy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140483" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140483 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Facebook - fenomén současné znalostní ekonomiky

  • Original language description

    Internetové sociální sítě zásadním způsobem ovlivňují vytváření sociálního kapitálu a způsoby znalostní práce. V tomto příspěvku se zabýváme aktuálně největší sociální sítí, kterou je Facebook. Facebook a jeho uživatelé ovlivňují sociální i ekonomické dění ve světě. Facebook je ovšem zajímavým objektem výzkumu i jako vysoce inovativní firma, která má vlastní přístupy ke získávání a rozvoji lidského a sociálního kapitálu a ke zvyšování kolektivní inteligence týmů svých zaměstnanců. Příspěvek má charakterpřípadové studie, ve které jsou prezentovány a analyzovány vybrané vnější a vnitřní aktivity Facebooku a jeho uživatelů, a doložen vliv a význam této sociální sítě.

  • Czech name

    Facebook - fenomén současné znalostní ekonomiky

  • Czech description

    Internetové sociální sítě zásadním způsobem ovlivňují vytváření sociálního kapitálu a způsoby znalostní práce. V tomto příspěvku se zabýváme aktuálně největší sociální sítí, kterou je Facebook. Facebook a jeho uživatelé ovlivňují sociální i ekonomické dění ve světě. Facebook je ovšem zajímavým objektem výzkumu i jako vysoce inovativní firma, která má vlastní přístupy ke získávání a rozvoji lidského a sociálního kapitálu a ke zvyšování kolektivní inteligence týmů svých zaměstnanců. Příspěvek má charakterpřípadové studie, ve které jsou prezentovány a analyzovány vybrané vnější a vnitřní aktivity Facebooku a jeho uživatelů, a doložen vliv a význam této sociální sítě.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu. Sborník z mezinárodní vědecké konference.

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    237-247

  • Publisher name

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 6, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article