All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educating the late middle-aged

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140917" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140917 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aktivní přístup k životu a práci: věk (ne)rozhoduje

  • Original language description

    Není vzdělávání jako vzdělávání. Svá specifika v edukačním procesu hraje i věk. Vzdělávání dětí, mládeže a dospělých se v mnoha aspektech liší. Ale také ve vzdělávání dospělých jako takovém existují určité diskrepance - někteří dospělí jsou ještě dospělejší, mají různou fyzickou zralost, psychologické a sociální charakteristiky, odlišují se ve své motivaci ke vzdělávání i ve svých kompetencích. Toto vše vede k tomu, že lidé starší střední generace musí před vstupem do vzdělávacího procesu a během něj překonávat mnohem více bariér - např. psychologických, andragogických, organizačních. Musíme si uvědomit, že s přibývajícím věkem se tyto bariéry mohou jevit stále vyšší a obtížnější. Současně ale mějmě na paměti, že jsou zpravidla vždy překonatelné. Všechno jde, když se chce.

  • Czech name

    Aktivní přístup k životu a práci: věk (ne)rozhoduje

  • Czech description

    Není vzdělávání jako vzdělávání. Svá specifika v edukačním procesu hraje i věk. Vzdělávání dětí, mládeže a dospělých se v mnoha aspektech liší. Ale také ve vzdělávání dospělých jako takovém existují určité diskrepance - někteří dospělí jsou ještě dospělejší, mají různou fyzickou zralost, psychologické a sociální charakteristiky, odlišují se ve své motivaci ke vzdělávání i ve svých kompetencích. Toto vše vede k tomu, že lidé starší střední generace musí před vstupem do vzdělávacího procesu a během něj překonávat mnohem více bariér - např. psychologických, andragogických, organizačních. Musíme si uvědomit, že s přibývajícím věkem se tyto bariéry mohou jevit stále vyšší a obtížnější. Současně ale mějmě na paměti, že jsou zpravidla vždy překonatelné. Všechno jde, když se chce.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Vzdělávání starší střední generace

  • ISBN

    978-80-7372-839-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    5

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Mar 8, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article