All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Prevention of xenophobia and racism by means of multicultural workshops

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33142117" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33142117 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prevence xenofobie a rasismu pomocí multikulturních workshopů

  • Original language description

    Kritické protipředsudkové vzdělávání, jehož součástí by výchova k multikulturalismu a pluralismu měla být, může být postaveno jen na kritickém protipředsudečném myšlení edukátorů, kteří multikulturní výchovu realizují. Zavádění rámcově vzdělávacích programů, tedy české reformy školství, do základních a středních škol se však nesetkalo s jednoznačně pozitivním ohlasem. O změnu tohoto stavu se, mimo jiné, snažíme prostřednictvím projektu ESF - OP VK 1.2 "Multikulturní workshopy". Různorodost hodnot a životních postojů neznamená jen obohacení multikulturní společnosti a její očekávaný progres, ale také nerespektování zákonů a rozkolísání morálky. Náš projekt reaguje především na nedostatky v realizaci multikulturní výchovy na základních a středních školách a má učitelům i žákům středních a základních škol dopomoci k pochopení rizik předsudků, stereotypů, xenofobie a rasismu, zdůrazňujeme význam lidských práv a pozitiva soužití odlišných sociálních a etnických skupin. Současně mapujeme ode

  • Czech name

    Prevence xenofobie a rasismu pomocí multikulturních workshopů

  • Czech description

    Kritické protipředsudkové vzdělávání, jehož součástí by výchova k multikulturalismu a pluralismu měla být, může být postaveno jen na kritickém protipředsudečném myšlení edukátorů, kteří multikulturní výchovu realizují. Zavádění rámcově vzdělávacích programů, tedy české reformy školství, do základních a středních škol se však nesetkalo s jednoznačně pozitivním ohlasem. O změnu tohoto stavu se, mimo jiné, snažíme prostřednictvím projektu ESF - OP VK 1.2 "Multikulturní workshopy". Různorodost hodnot a životních postojů neznamená jen obohacení multikulturní společnosti a její očekávaný progres, ale také nerespektování zákonů a rozkolísání morálky. Náš projekt reaguje především na nedostatky v realizaci multikulturní výchovy na základních a středních školách a má učitelům i žákům středních a základních škol dopomoci k pochopení rizik předsudků, stereotypů, xenofobie a rasismu, zdůrazňujeme význam lidských práv a pozitiva soužití odlišných sociálních a etnických skupin. Současně mapujeme ode

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AC - Archaeology, anthropology, ethnology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Krize v multikulturalismu, multikulturalismus v krizi

  • ISBN

    978-80-7405-188-3

  • Number of pages of the result

    22

  • Pages from-to

    177-198

  • Number of pages of the book

    264

  • Publisher name

    Oftis

  • Place of publication

    Ústí nad Orlicí

  • UT code for WoS chapter