All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Voters, parties and negative campaigning. Political communication in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147853" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147853 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.

  • Original language description

    Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, která byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize můžeme nalézt odpovědi na otázky: Jak se systém politické komunikace v České republice odlišuje od komunikačních systémů tradičních demokracií? Působí proměnná zákonná regulace na model fungování volebních kampaní? Jak v systému působí negativníreklama? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

  • Czech name

    Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.

  • Czech description

    Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, která byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize můžeme nalézt odpovědi na otázky: Jak se systém politické komunikace v České republice odlišuje od komunikačních systémů tradičních demokracií? Působí proměnná zákonná regulace na model fungování volebních kampaní? Jak v systému působí negativníreklama? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AD - Political sciences

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.30.0004" target="_blank" >EE2.3.30.0004: POST-UP</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7419-158-9

  • Number of pages

    320

  • Publisher name

    Sociologické nakladatelství (SLON)

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book