Voters, parties and negative campaigning. Political communication in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147853" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147853 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.
Original language description
Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, která byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize můžeme nalézt odpovědi na otázky: Jak se systém politické komunikace v České republice odlišuje od komunikačních systémů tradičních demokracií? Působí proměnná zákonná regulace na model fungování volebních kampaní? Jak v systému působí negativníreklama? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
Czech name
Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.
Czech description
Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, která byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize můžeme nalézt odpovědi na otázky: Jak se systém politické komunikace v České republice odlišuje od komunikačních systémů tradičních demokracií? Působí proměnná zákonná regulace na model fungování volebních kampaní? Jak v systému působí negativníreklama? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EE2.3.30.0004" target="_blank" >EE2.3.30.0004: POST-UP</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7419-158-9
Number of pages
320
Publisher name
Sociologické nakladatelství (SLON)
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—