All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Negative advertising and negative campaigns in political marketing - a new form of voter's appeal{

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A33119666" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:33119666 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Negativní reklama a negativní kampaně v politickém marketingu - nová forma komunikace s voliči?

  • Original language description

    Cílem textu je analýza využití negativní reklamy a negativity v politice. Negativní kampaně jako jeden z nástrojů volebního boje se stávají také jedním z nepostradatelných aspektů současného politického marketingu. Postupně dochází k přenosu vzorců využití negativity ve volebních kampaních z jedné země do druhé a negativní způsob vedení kampaní se v podstatě stává globálním fenoménem. Text se zabývá otázkami, proč je právě negativní reklama a negativní kampaň tak vyhledávaným prostředkem, k němuž se uchylují politické strany v průběhu volebního soupeření a co přispívá k přesvědčivosti toho nástroje a jeho schopnosti efektivně působit na rozhodování voličů? V textu se autorka rovněž zamýšlí nad tím, zda negativní způsob vedení volebních kampaní představuje zcela novou formu politické a marketingové komunikace.

  • Czech name

    Negativní reklama a negativní kampaně v politickém marketingu - nová forma komunikace s voliči?

  • Czech description

    Cílem textu je analýza využití negativní reklamy a negativity v politice. Negativní kampaně jako jeden z nástrojů volebního boje se stávají také jedním z nepostradatelných aspektů současného politického marketingu. Postupně dochází k přenosu vzorců využití negativity ve volebních kampaních z jedné země do druhé a negativní způsob vedení kampaní se v podstatě stává globálním fenoménem. Text se zabývá otázkami, proč je právě negativní reklama a negativní kampaň tak vyhledávaným prostředkem, k němuž se uchylují politické strany v průběhu volebního soupeření a co přispívá k přesvědčivosti toho nástroje a jeho schopnosti efektivně působit na rozhodování voličů? V textu se autorka rovněž zamýšlí nad tím, zda negativní způsob vedení volebních kampaní představuje zcela novou formu politické a marketingové komunikace.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AD - Political sciences

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Marketingové komunikace a jejich nové formy

  • ISBN

    978-80-7318-830-6

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

    74-87

  • Number of pages of the book

    199

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter