All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Media research. The most widely used methods and techniques

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33151390" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33151390 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum médií. Nejužívanější metody a techniky

  • Original language description

    Publikace představuje metodologii mediálních studií, především linii vycházející ze sociologické tradice. Kniha čtenáře uvádí do světa empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje oporu pro případnou samostatnou empirickou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky bylo představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Zároveň uvádí příklady vlastní výzkumné práce s mediálními obsahy i z oblasti výzkumupříjemců médií. Kniha diskutuje základní metodologické koncepty a poskytuje vodítka pro rozvíjení dovedností získávat, analyzovat, interpretovat i prezentovat empirické poznatky. Ukazuje klíčová pravidla vědecké práce a objasňuje postupy generování a ověřování vědeckých poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Kniha je určena všem zájemcům o fungování médií v době pozdní modernity a těm, kteří se zabývají analýzou mediálních obsahů a účinků médií.

  • Czech name

    Výzkum médií. Nejužívanější metody a techniky

  • Czech description

    Publikace představuje metodologii mediálních studií, především linii vycházející ze sociologické tradice. Kniha čtenáře uvádí do světa empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje oporu pro případnou samostatnou empirickou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky bylo představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Zároveň uvádí příklady vlastní výzkumné práce s mediálními obsahy i z oblasti výzkumupříjemců médií. Kniha diskutuje základní metodologické koncepty a poskytuje vodítka pro rozvíjení dovedností získávat, analyzovat, interpretovat i prezentovat empirické poznatky. Ukazuje klíčová pravidla vědecké práce a objasňuje postupy generování a ověřování vědeckých poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Kniha je určena všem zájemcům o fungování médií v době pozdní modernity a těm, kteří se zabývají analýzou mediálních obsahů a účinků médií.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-3568-9

  • Number of pages

    544

  • Publisher name

    Grada

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book