Teachers and technology. Between a traditional and a modern approach
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00048481" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00048481 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím
Original language description
Předkládaná publikace se věnuje tématu využívání informačních a komunikačních technologií (počítačů, internetu, ale i videa či jiné didaktické techniky) v práci učitelů na základní škole. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část představujerelativně komplexní zpracování problematiky implementace informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávání a současně vytváří interpretační rámec pro část druhou, která prezentuje výsledky vlastního empirického výzkumu. Teoretická část knihy je založena na studiu české a zejména nejnovější zahraniční odborné literatury. Pozornost je věnována vymezení problematiky, definování pojmů a procesu začleňování ICT jak v ČR, tak na mezinárodní úrovni. Druhá část knihy je založena na tříletém empirickém výzkumu, který autoři realizovali v českých základních školách s cílem prozkoumat a popsat, zda a jakým způsobem vstupují informační a komunikační technologie do každodenní práce učitele, coby klíčového aktéra školního vzdělávání.
Czech name
Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím
Czech description
Předkládaná publikace se věnuje tématu využívání informačních a komunikačních technologií (počítačů, internetu, ale i videa či jiné didaktické techniky) v práci učitelů na základní škole. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část představujerelativně komplexní zpracování problematiky implementace informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávání a současně vytváří interpretační rámec pro část druhou, která prezentuje výsledky vlastního empirického výzkumu. Teoretická část knihy je založena na studiu české a zejména nejnovější zahraniční odborné literatury. Pozornost je věnována vymezení problematiky, definování pojmů a procesu začleňování ICT jak v ČR, tak na mezinárodní úrovni. Druhá část knihy je založena na tříletém empirickém výzkumu, který autoři realizovali v českých základních školách s cílem prozkoumat a popsat, zda a jakým způsobem vstupují informační a komunikační technologie do každodenní práce učitele, coby klíčového aktéra školního vzdělávání.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F06%2F1022" target="_blank" >GA406/06/1022: Information and Communication Technologies in Teachers Daily Work</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7315-187-4
Number of pages
172
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—