All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Impact of ICT on the teacher's work primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000819" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000819 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv ICT na práci učitele 1. stupně základní školy

  • Original language description

    Předkládaná monografie se snaží přispět k pohledu na práci učitele 1. stupně základní školy. Zaměřuje se na informační a komunikační technologie a jejich využití učiteli prvního stupně. V teoretické části jsou shrnuty dokumenty, které ovlivnily zaváděníICT do vzdělávacích systémů v Evropě. Podrobnější informace o implementaci ICT do vzdělávání se týkají ČR. Empirická část se snaží postihnout konkrétní využití ICT v práci učitele. Pomocí metody FIAS je analyzována pedagogická komunikace a interakce a vohniskových skupinách pak jsou zjišťovány názory na využití interaktivní tabule při výuce.

  • Czech name

    Vliv ICT na práci učitele 1. stupně základní školy

  • Czech description

    Předkládaná monografie se snaží přispět k pohledu na práci učitele 1. stupně základní školy. Zaměřuje se na informační a komunikační technologie a jejich využití učiteli prvního stupně. V teoretické části jsou shrnuty dokumenty, které ovlivnily zaváděníICT do vzdělávacích systémů v Evropě. Podrobnější informace o implementaci ICT do vzdělávání se týkají ČR. Empirická část se snaží postihnout konkrétní využití ICT v práci učitele. Pomocí metody FIAS je analyzována pedagogická komunikace a interakce a vohniskových skupinách pak jsou zjišťovány názory na využití interaktivní tabule při výuce.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87570-09-8

  • Number of pages

    124

  • Publisher name

    ExtraSystem Praha

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book