Sociology, Andragogy and the Theory of Learning by Peter Jarvis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33152522" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33152522 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociologie, andragogika a teorie učení Petera Jarvise
Original language description
Tématem knihy je v nejobecnějším slova smyslu sociologie učení formulovaná Peterem Jarvisem. Specifičtěji se kniha zaměřuje na charakteristiku Jarvisova sociologického přístupu ke vzdělání a vzdělávání zejména dospělých, k učení a k celoživotnímu učení.Peter Jarvis ve své argumentaci postupně směřuje k formulaci základních principů komplexní teorie učení, která je proto také předmětem studia této knihy. Dílčím cílem je zde pojmenovat teoretický a metodologický přesah Jarvisovy argumentace do sféry české andragogiky či integrální andragogiky. Text knihy byl zpracován na základě výstupů realizovaného teoretického výzkumu. Ten byl založen na kombinaci deduktivní kvantitativní a induktivní kvalitativní metodologie. Celkový design výzkumu směřoval ke konceptuálnímu chronologickému přehledu díla Petera Jarvise, který spočíval na kvantitativní analýze základních pojmových kategorií díla Petera Jarvise a následné rekonceptualizaci takto stanovených kategorií do podoby ucelených teoretických r
Czech name
Sociologie, andragogika a teorie učení Petera Jarvise
Czech description
Tématem knihy je v nejobecnějším slova smyslu sociologie učení formulovaná Peterem Jarvisem. Specifičtěji se kniha zaměřuje na charakteristiku Jarvisova sociologického přístupu ke vzdělání a vzdělávání zejména dospělých, k učení a k celoživotnímu učení.Peter Jarvis ve své argumentaci postupně směřuje k formulaci základních principů komplexní teorie učení, která je proto také předmětem studia této knihy. Dílčím cílem je zde pojmenovat teoretický a metodologický přesah Jarvisovy argumentace do sféry české andragogiky či integrální andragogiky. Text knihy byl zpracován na základě výstupů realizovaného teoretického výzkumu. Ten byl založen na kombinaci deduktivní kvantitativní a induktivní kvalitativní metodologie. Celkový design výzkumu směřoval ke konceptuálnímu chronologickému přehledu díla Petera Jarvise, který spočíval na kvantitativní analýze základních pojmových kategorií díla Petera Jarvise a následné rekonceptualizaci takto stanovených kategorií do podoby ucelených teoretických r
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4309-6
Number of pages
174
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—