PERCEPTION OF E-BOOK AS A NEW MEDIUM IN THE MARKET
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33158511" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33158511 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vnímání e-knihy jako nového média na trhu
Original language description
E-knihy jsou média, která jsou v České republice na trhu poměrně krátkou dobu. Za tu dobu si však našly své specifické spotřebitele. Článek je výzkumem mezi čtenáři těchto i klasických papírových knih, a jeho cílem je zjistit, jaké preference u tohoto média převládají a jakou motivaci spotřebitelé k jejich nákupu i využívání mají.
Czech name
Vnímání e-knihy jako nového média na trhu
Czech description
E-knihy jsou média, která jsou v České republice na trhu poměrně krátkou dobu. Za tu dobu si však našly své specifické spotřebitele. Článek je výzkumem mezi čtenáři těchto i klasických papírových knih, a jeho cílem je zjistit, jaké preference u tohoto média převládají a jakou motivaci spotřebitelé k jejich nákupu i využívání mají.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
12.
Issue of the periodical within the volume
4/2015
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
76-79
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—