All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Media Geography as a Contribution to Media Literacy Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F16%3A33160285" target="_blank" >RIV/61989592:15210/16:33160285 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mediální geografie jako příspěvek k výuce mediální gramotnosti

  • Original language description

    Výuka mediální gramotnosti bývá často zaměřena na konkrétní specifická témata jako mediální reprezentace určité události, nástroje propagandy či rozdíly mezi bulvárními a seriózními médii. Stranou zájmu pak ale zůstává, v jaké formě a v jakých obecných tematických rámcích bývá v médiích a především ve zpravodajství prezentován svět a dění v něm obecně, stejně jako jsou opomíjeny faktory, jež podobu "mediálního světa" určují. Příspěvek proto představuje mediální geografii (též geografie zpravodajství, news geography) coby specifickou oblast mediálních studií, jež může zajímavým způsobem rozšířit spektrum témat probíraných při výuce k mediální gramotnosti.

  • Czech name

    Mediální geografie jako příspěvek k výuce mediální gramotnosti

  • Czech description

    Výuka mediální gramotnosti bývá často zaměřena na konkrétní specifická témata jako mediální reprezentace určité události, nástroje propagandy či rozdíly mezi bulvárními a seriózními médii. Stranou zájmu pak ale zůstává, v jaké formě a v jakých obecných tematických rámcích bývá v médiích a především ve zpravodajství prezentován svět a dění v něm obecně, stejně jako jsou opomíjeny faktory, jež podobu "mediálního světa" určují. Příspěvek proto představuje mediální geografii (též geografie zpravodajství, news geography) coby specifickou oblast mediálních studií, jež může zajímavým způsobem rozšířit spektrum témat probíraných při výuce k mediální gramotnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z V. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-7557-044-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    197-208

  • Publisher name

    Nakladatelství Epocha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Apr 27, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article