All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Climate of science subjects: An overview study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F19%3A73597596" target="_blank" >RIV/61989592:15210/19:73597596 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989592:15410/19:73597596

  • Result on the web

    <a href="https://fhv.uniza.sk/actahumanica/" target="_blank" >https://fhv.uniza.sk/actahumanica/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Klima výuky přírodovědných předmětů: přehledová studie

  • Original language description

    Klima výuky přírodovědných předmětů má významný vliv na mnoho faktorů, zejména na zvyšování školní efektivity. Klima výuky ovlivňuje jak sociální chování žáků, tak i jejich motivaci k výkonu, průběh učení a učební výsledky. Prospívá nejen žákům, ale působí rovněž na psychické rozpoložení pedagogů a na jejich pracovní spokojenost. Ovlivňuje též motivaci pedagogů k práci, ochotu chápat a řešit problémy ve výuce. Cílem studie je vymezení teoretických východisek, týkajících se klimatu výuky, a taktéž prezentovat základní zjištění výzkumných studií, které se zaobíraly klimatem výuky, jak v obecné rovině, tak i u přírodovědných předmětů.

  • Czech name

    Klima výuky přírodovědných předmětů: přehledová studie

  • Czech description

    Klima výuky přírodovědných předmětů má významný vliv na mnoho faktorů, zejména na zvyšování školní efektivity. Klima výuky ovlivňuje jak sociální chování žáků, tak i jejich motivaci k výkonu, průběh učení a učební výsledky. Prospívá nejen žákům, ale působí rovněž na psychické rozpoložení pedagogů a na jejich pracovní spokojenost. Ovlivňuje též motivaci pedagogů k práci, ochotu chápat a řešit problémy ve výuce. Cílem studie je vymezení teoretických východisek, týkajících se klimatu výuky, a taktéž prezentovat základní zjištění výzkumných studií, které se zaobíraly klimatem výuky, jak v obecné rovině, tak i u přírodovědných předmětů.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Humanica

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    4

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    10-21

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database