All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SPECIFICS OF COOPERATION OF SCHOOL PSYCHOLOGISTS WITH TEACHERS AT CZECH SCHOOLS (RESEARCH PLAN)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73601071" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73601071 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333180957" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333180957</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SPECIFIKA SPOLUPRÁCE ŠKOLNÍCH PSYCHOLOGŮ S PEDAGOGY NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH (VÝZKUMNÝ ZÁMĚR)

  • Original language description

    Specifika českého školního prostředí a rozdíly mezi profesním zaměřením školních psychologů a učitelů mohou vést k různým úskalím ve spolupráci mezi nim. Proto je spolupráce mezi školními psychology a učiteli na českých školách hlavním zájmem našeho výzkumu. Výzkum se zabývá: a) úrovní spolupráce a vztahů těchto dvou profesí a b) hledáním proměnných, které mohou s úrovní této spolupráce souviset. Pro tyto cíle byl zvolen sekvenční smíšený metodologický design. V první, kvalitativní, části jsou využity rozhovory se školními psychology a učiteli. Zde je pro analýzu dat zvažována metoda zakotvené teorie. V druhé, kvantitativní části, je použit dotazník pro školní psychology, učitele a ředitele škol. Zde je zvažována metoda orientačního výzkumu s korelační studií.

  • Czech name

    SPECIFIKA SPOLUPRÁCE ŠKOLNÍCH PSYCHOLOGŮ S PEDAGOGY NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH (VÝZKUMNÝ ZÁMĚR)

  • Czech description

    Specifika českého školního prostředí a rozdíly mezi profesním zaměřením školních psychologů a učitelů mohou vést k různým úskalím ve spolupráci mezi nim. Proto je spolupráce mezi školními psychology a učiteli na českých školách hlavním zájmem našeho výzkumu. Výzkum se zabývá: a) úrovní spolupráce a vztahů těchto dvou profesí a b) hledáním proměnných, které mohou s úrovní této spolupráce souviset. Pro tyto cíle byl zvolen sekvenční smíšený metodologický design. V první, kvalitativní, části jsou využity rozhovory se školními psychology a učiteli. Zde je pro analýzu dat zvažována metoda zakotvené teorie. V druhé, kvantitativní části, je použit dotazník pro školní psychology, učitele a ředitele škol. Zde je zvažována metoda orientačního výzkumu s korelační studií.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    PHD EXISTENCE 2020 „Člověk a čas“

  • ISBN

    978-80-244-5731-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    213-217

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Feb 3, 2020

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article