The work of school psychologists during the Covid-19 pandemic - what do the data say?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F21%3A73610876" target="_blank" >RIV/61989592:15210/21:73610876 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://journals.muni.cz/skolnipsycholog/issue/view/1571/586" target="_blank" >https://journals.muni.cz/skolnipsycholog/issue/view/1571/586</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Práce školních psychologů v době pandemie Covid-19 aneb co říkají data?
Original language description
Uzavření škol v době pandemie ovlivnilo nejen podobu výuky, ale i práci školních psychologů. Abychom zjistili, jakým způsobem se jejich činnost vlivem pandemie proměnila, uspořádali jsme dvě vlny dotazníkového šetření (na jaře 2020 a poté na jaře 2021), jejichž výsledky zde v krátké formě diskutujeme. Přestože v některých oblastech (technické kompetence, práce se třídou) lze pozorovat vývoj pozitivním směrem, je potřeba nezapomínat na význam duševní hygieny, a to nejen u školních psychologů, ale i žáků, rodičů a učitelů.
Czech name
Práce školních psychologů v době pandemie Covid-19 aneb co říkají data?
Czech description
Uzavření škol v době pandemie ovlivnilo nejen podobu výuky, ale i práci školních psychologů. Abychom zjistili, jakým způsobem se jejich činnost vlivem pandemie proměnila, uspořádali jsme dvě vlny dotazníkového šetření (na jaře 2020 a poté na jaře 2021), jejichž výsledky zde v krátké formě diskutujeme. Přestože v některých oblastech (technické kompetence, práce se třídou) lze pozorovat vývoj pozitivním směrem, je potřeba nezapomínat na význam duševní hygieny, a to nejen u školních psychologů, ale i žáků, rodičů a učitelů.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL04000033" target="_blank" >TL04000033: Options for online psychosocial care in situations requiring limited direct social contact</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Školský psychológ
ISSN
2695-0154
e-ISSN
2695-0154
Volume of the periodical
22
Issue of the periodical within the volume
1a2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
9-15
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—