All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assumptions,expectations, skills and motivation and employability of university students with special educational needs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F16%3A33160937" target="_blank" >RIV/61989592:15260/16:33160937 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Předpoklady, očekávání, kompetence a motivace profesního uplatnění vysokoškolských studentů se specifickými vzdělávacími potřebami

  • Original language description

    Stať se zabývá zásadními faktory ovlivňujícími studijní a profesní úspěšnost studentů se specifickými vzdělávacími potřebami, resp. s tělesným (nejen) postižením. Všímá si souvztažnosti mezi studijními podmínkami a studentovým postižením v kontextu jeho přání, očekávání, motivace, kompetencí a uvědomění si smyslu svého usilování. Poukazuje na souvislost mezi studiem, pracovním uplatněním a solidní kvalitou života. Zabývá se také možnostmi a hranicemi v poradenské podpoře a studijní facilitaci studentů s postižením. Vychází především ze situační analýzy a zpracování poznatků z dvacetiletého empirického výzkumu, jenž shrnuje a interpretuje v kontextu s aktuálním stavem v českém univerzitním prostředí.

  • Czech name

    Předpoklady, očekávání, kompetence a motivace profesního uplatnění vysokoškolských studentů se specifickými vzdělávacími potřebami

  • Czech description

    Stať se zabývá zásadními faktory ovlivňujícími studijní a profesní úspěšnost studentů se specifickými vzdělávacími potřebami, resp. s tělesným (nejen) postižením. Všímá si souvztažnosti mezi studijními podmínkami a studentovým postižením v kontextu jeho přání, očekávání, motivace, kompetencí a uvědomění si smyslu svého usilování. Poukazuje na souvislost mezi studiem, pracovním uplatněním a solidní kvalitou života. Zabývá se také možnostmi a hranicemi v poradenské podpoře a studijní facilitaci studentů s postižením. Vychází především ze situační analýzy a zpracování poznatků z dvacetiletého empirického výzkumu, jenž shrnuje a interpretuje v kontextu s aktuálním stavem v českém univerzitním prostředí.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    23

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

    67-84

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database