Pedagogical contexts of the theory of virtue
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F18%3A73588705" target="_blank" >RIV/61989592:15260/18:73588705 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Pedagogické súvislosti teórie cnosti
Original language description
Text kapitoly sa zaoberá filozofickými východiskami cnosti v kontexte aristotelovského a neotomistického chápania. V klasifikácii vychádza z Platóna a Jacka Woronieckého. Problematika cností je zameraná na ich implementáciu do pedagogického procesu podľa názorov Jacka Woronieckého a v súčinnosti s pedagogickou koncepciou filozofia pre deti.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pomoc druhému na ceste cnosti. K filozoficko-etickým aspektom prosociálnosti
ISBN
978-80-568-0103-1
Number of pages of the result
29
Pages from-to
152-180
Number of pages of the book
199
Publisher name
Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity
Place of publication
Trnava
UT code for WoS chapter
—