Fostering respect for diversities through service learning in social work education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F24%3A73625479" target="_blank" >RIV/61989592:15260/24:73625479 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.email.cz/download/k/x4i4fItAXXKs4IQa4cEJpuCMer5J5vc4COo8vin-Z3nYrN9PK5TMeNks4_ZlOG8CwET7Dkw/sbornik-hdsp-2023.pdf" target="_blank" >https://www.email.cz/download/k/x4i4fItAXXKs4IQa4cEJpuCMer5J5vc4COo8vin-Z3nYrN9PK5TMeNks4_ZlOG8CwET7Dkw/sbornik-hdsp-2023.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvíjení respektu k rozmanitosti prostřednictvím service learningu vevzdělávání v sociální práci
Original language description
V rámci akademického diskurzu se service learning v oblasti vysokoškolského vzdělávání v sociální práciinterpretuje jako inovativní pedagogická strategie, jež efektivně integruje teoretické základy s praktickýmiaplikacemi. Tento model vzdělávání je koncipován tak, aby propojil akademické učivo s aktuálními potřebamikomunity, přičemž podporuje transdisciplinární přístup k učení. V této souvislosti je zvláštní důraz kladenna rozvíjení respektu k rozmanitosti v kontextu vzdělávání budoucích sociálních pracovnic a pracovníků.Kazuistika představuje čtyřletý průběh implementace service learningu na Dobrovolnickém centru UP z pohledustudentky sociální práce, přičemž se zaměřuje na hodnocení a reflexi rozvoje kompetencí.
Czech name
Rozvíjení respektu k rozmanitosti prostřednictvím service learningu vevzdělávání v sociální práci
Czech description
V rámci akademického diskurzu se service learning v oblasti vysokoškolského vzdělávání v sociální práciinterpretuje jako inovativní pedagogická strategie, jež efektivně integruje teoretické základy s praktickýmiaplikacemi. Tento model vzdělávání je koncipován tak, aby propojil akademické učivo s aktuálními potřebamikomunity, přičemž podporuje transdisciplinární přístup k učení. V této souvislosti je zvláštní důraz kladenna rozvíjení respektu k rozmanitosti v kontextu vzdělávání budoucích sociálních pracovnic a pracovníků.Kazuistika představuje čtyřletý průběh implementace service learningu na Dobrovolnickém centru UP z pohledustudentky sociální práce, přičemž se zaměřuje na hodnocení a reflexi rozvoje kompetencí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
RESPECT FOR DIVERSITY
ISBN
978-80-7435-933-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
166-174
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Sep 7, 2023
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—