About one method of education of matematically gifted students.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F04%3A00005391" target="_blank" >RIV/61989592:15310/04:00005391 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
O jedné z metod vzdělávání matematicky nadaných žáků
Original language description
Metody vzdělávání žáků nadaných na matematiku jsou v poslední době velmi často diskutovanou oblastí, neboť jejich důležitost je bezesporná. V příspěvku je uvedena jedna z možných metod, která je u nás opomíjena, přestože by mohla být s úspěchem aplikována například ve vzdělávání matematicky nadaných středoškoláků. Jedná se o Renzulliho metodu otáčivých dveří. Článek odhaluje možnosti využití výše zmiňované metody v hodinách matematiky na gymnáziích se zaměřením na matematiku s ohledem na specifické požadavky na výuku talentovaných žáků.
Czech name
O jedné z metod vzdělávání matematicky nadaných žáků
Czech description
Metody vzdělávání žáků nadaných na matematiku jsou v poslední době velmi často diskutovanou oblastí, neboť jejich důležitost je bezesporná. V příspěvku je uvedena jedna z možných metod, která je u nás opomíjena, přestože by mohla být s úspěchem aplikována například ve vzdělávání matematicky nadaných středoškoláků. Jedná se o Renzulliho metodu otáčivých dveří. Článek odhaluje možnosti využití výše zmiňované metody v hodinách matematiky na gymnáziích se zaměřením na matematiku s ohledem na specifické požadavky na výuku talentovaných žáků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F03%2F1446" target="_blank" >GA406/03/1446: Teacher and pupil variable role in ingoging information society in relation to requirements to state conception information policy</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník ke konferenci Reflexe současných problémů pedagogiky v disertačních pracích studentů doktorského studijního programu II.
ISBN
80-7220-201-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Votobia
Place of publication
Olomouc
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—