All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

About one method of education of matematically gifted students.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F04%3A00005391" target="_blank" >RIV/61989592:15310/04:00005391 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    O jedné z metod vzdělávání matematicky nadaných žáků

  • Original language description

    Metody vzdělávání žáků nadaných na matematiku jsou v poslední době velmi často diskutovanou oblastí, neboť jejich důležitost je bezesporná. V příspěvku je uvedena jedna z možných metod, která je u nás opomíjena, přestože by mohla být s úspěchem aplikována například ve vzdělávání matematicky nadaných středoškoláků. Jedná se o Renzulliho metodu otáčivých dveří. Článek odhaluje možnosti využití výše zmiňované metody v hodinách matematiky na gymnáziích se zaměřením na matematiku s ohledem na specifické požadavky na výuku talentovaných žáků.

  • Czech name

    O jedné z metod vzdělávání matematicky nadaných žáků

  • Czech description

    Metody vzdělávání žáků nadaných na matematiku jsou v poslední době velmi často diskutovanou oblastí, neboť jejich důležitost je bezesporná. V příspěvku je uvedena jedna z možných metod, která je u nás opomíjena, přestože by mohla být s úspěchem aplikována například ve vzdělávání matematicky nadaných středoškoláků. Jedná se o Renzulliho metodu otáčivých dveří. Článek odhaluje možnosti využití výše zmiňované metody v hodinách matematiky na gymnáziích se zaměřením na matematiku s ohledem na specifické požadavky na výuku talentovaných žáků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F03%2F1446" target="_blank" >GA406/03/1446: Teacher and pupil variable role in ingoging information society in relation to requirements to state conception information policy</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník ke konferenci Reflexe současných problémů pedagogiky v disertačních pracích studentů doktorského studijního programu II.

  • ISBN

    80-7220-201-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Votobia

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article