Collection of supportive materials for transformation of the integrated model of science education ? part physics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004511" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004511 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Soubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů ? část fyzikální
Original language description
Publikaci tvoří náměty k jednoduchým experimentům v návaznosti na moduly didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů, které jsou zaměřeny na fyzikální problematiku. Výběr experimentů byl prováděn s ohledem na jejich jednoduchou realizaci a možnost variability použitých pomůcek. Experimenty lze provádět frontálně, žáci tak získají základní praktické dovednosti a návyky. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Czech name
Soubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů ? část fyzikální
Czech description
Publikaci tvoří náměty k jednoduchým experimentům v návaznosti na moduly didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů, které jsou zaměřeny na fyzikální problematiku. Výběr experimentů byl prováděn s ohledem na jejich jednoduchou realizaci a možnost variability použitých pomůcek. Experimenty lze provádět frontálně, žáci tak získají základní praktické dovednosti a návyky. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education</a><br>
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-1789-9
Number of pages
60
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—