Collection of supportive materials for transformation of the integrated model of science education ? part chemistry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004512" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004512 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Soubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů ? část chemická
Original language description
Publikace obsahuje náměty k provádění jednoduchých experimentů v rámci chemické části integrovaného projektu výuky přírodovědných předmětů na základní škole. Jde o experimenty nenáročné na provedení a technické zázemí a většina z nich je koncipována jakofrontální, popř. domácí pokus. Experimenty jsou rozděleny podle modulů didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů, jehož koncepce je řešena v rámci výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání,podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Czech name
Soubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů ? část chemická
Czech description
Publikace obsahuje náměty k provádění jednoduchých experimentů v rámci chemické části integrovaného projektu výuky přírodovědných předmětů na základní škole. Jde o experimenty nenáročné na provedení a technické zázemí a většina z nich je koncipována jakofrontální, popř. domácí pokus. Experimenty jsou rozděleny podle modulů didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů, jehož koncepce je řešena v rámci výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání,podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education</a><br>
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-1790-5
Number of pages
64
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—