All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Basis for Preparation of Cartographic Courses

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F08%3A00005281" target="_blank" >RIV/61989592:15310/08:00005281 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Východiska pro tvorbu cvičení z kartografie

  • Original language description

    Hlavním cílem cvičení ke všem kartografickým předmětům na Katedře geoin-formatiky Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci je, aby studenti aplikovali teoretické znalosti do praxe a uměli vytvořit vlastní kartografické výstupy odpovídajícívšem naučeným kartografickým pravidlům. Zároveň existuje snaha vyu-žít při této výuce výhody e learningu a zapojit do výuky prvky teambuildingu nebo edutainmentu (jako jsou např. soutěže) či tzv. project organised a problem based le-arningu. Na začátku přípravy e-learningového kurzu s takovýmito prvky je jedním z prvních kroků stanovení si principů a postupů, kterými se bude nutné v průběhu práce řídit, tedy ujasnění si východisek pro tvorbu kurzů. Zamyšlení se nad způsoby a cíly práce znamená stanovitsi, co chceme, aby student po absolvování cvičení ovládal a jakou cestou tohoto cíle v elektronickém prostředí nejlépe dosáhnout.

  • Czech name

    Východiska pro tvorbu cvičení z kartografie

  • Czech description

    Hlavním cílem cvičení ke všem kartografickým předmětům na Katedře geoin-formatiky Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci je, aby studenti aplikovali teoretické znalosti do praxe a uměli vytvořit vlastní kartografické výstupy odpovídajícívšem naučeným kartografickým pravidlům. Zároveň existuje snaha vyu-žít při této výuce výhody e learningu a zapojit do výuky prvky teambuildingu nebo edutainmentu (jako jsou např. soutěže) či tzv. project organised a problem based le-arningu. Na začátku přípravy e-learningového kurzu s takovýmito prvky je jedním z prvních kroků stanovení si principů a postupů, kterými se bude nutné v průběhu práce řídit, tedy ujasnění si východisek pro tvorbu kurzů. Zamyšlení se nad způsoby a cíly práce znamená stanovitsi, co chceme, aby student po absolvování cvičení ovládal a jakou cestou tohoto cíle v elektronickém prostředí nejlépe dosáhnout.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Aktivity v kartografii

  • ISSN

    1336-5339

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    8

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database