All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

BLENDED LEARNING IN CARTOGRAPHY LESSONS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004566" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004566 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Blended Learning ve výuce tematické kartografie

  • Original language description

    V letním semestru 2007 odstartoval na Katedře geoinformatiky PřF UP Olomouc pilotní projekt týkající se zapojení e-learningu do výuky a jeho součástí je také kurz tematické kartografie, který je studentům oboru Geografie a geoinformatika nabízen ve forměblended learningu. Blended learning kombinuje prezenční výuku a e learning tzn. kombinuje živé přednášky popř. workshopy, cvičení nebo kurzy s elektronickým vzděláváním realizovaným prostřednictvím moderních informačních a komunikačních technologií. Propodporu a řízení výuky byl zaveden LMS Moodle vzhledem k jeho OpenSource charakteru a široké paletě nástojů, které nabízí pro výukové aktivity. Během face to face setkání jsou probírány problémy vzniklé v průběhu řešení samostatných prací a výměna zkušeností. Prezenční výuka slouží k procvičování dané látky a k vyjasňování případných nejasností nikoli k probírání učební látky. Vlastní ?teorii? studují studenti ze studijních materiálů dostupných prostřednictvím LMS Moodle nebo z jiné dop

  • Czech name

    Blended Learning ve výuce tematické kartografie

  • Czech description

    V letním semestru 2007 odstartoval na Katedře geoinformatiky PřF UP Olomouc pilotní projekt týkající se zapojení e-learningu do výuky a jeho součástí je také kurz tematické kartografie, který je studentům oboru Geografie a geoinformatika nabízen ve forměblended learningu. Blended learning kombinuje prezenční výuku a e learning tzn. kombinuje živé přednášky popř. workshopy, cvičení nebo kurzy s elektronickým vzděláváním realizovaným prostřednictvím moderních informačních a komunikačních technologií. Propodporu a řízení výuky byl zaveden LMS Moodle vzhledem k jeho OpenSource charakteru a široké paletě nástojů, které nabízí pro výukové aktivity. Během face to face setkání jsou probírány problémy vzniklé v průběhu řešení samostatných prací a výměna zkušeností. Prezenční výuka slouží k procvičování dané látky a k vyjasňování případných nejasností nikoli k probírání učební látky. Vlastní ?teorii? studují studenti ze studijních materiálů dostupných prostřednictvím LMS Moodle nebo z jiné dop

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA205%2F06%2F0965" target="_blank" >GA205/06/0965: Visualization, interpretation and perception of spatial information in thematic maps</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Súčasné trendy v kartografii: Zborník referátov 17. kartografickej konferencie

  • ISBN

    978-80-89060-11-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    158-164

  • Publisher name

    Kartografická spoločnosť Slovenskej republiky

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article