BLENDED LEARNING IN CARTOGRAPHY LESSONS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004566" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004566 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Blended Learning ve výuce tematické kartografie
Original language description
V letním semestru 2007 odstartoval na Katedře geoinformatiky PřF UP Olomouc pilotní projekt týkající se zapojení e-learningu do výuky a jeho součástí je také kurz tematické kartografie, který je studentům oboru Geografie a geoinformatika nabízen ve forměblended learningu. Blended learning kombinuje prezenční výuku a e learning tzn. kombinuje živé přednášky popř. workshopy, cvičení nebo kurzy s elektronickým vzděláváním realizovaným prostřednictvím moderních informačních a komunikačních technologií. Propodporu a řízení výuky byl zaveden LMS Moodle vzhledem k jeho OpenSource charakteru a široké paletě nástojů, které nabízí pro výukové aktivity. Během face to face setkání jsou probírány problémy vzniklé v průběhu řešení samostatných prací a výměna zkušeností. Prezenční výuka slouží k procvičování dané látky a k vyjasňování případných nejasností nikoli k probírání učební látky. Vlastní ?teorii? studují studenti ze studijních materiálů dostupných prostřednictvím LMS Moodle nebo z jiné dop
Czech name
Blended Learning ve výuce tematické kartografie
Czech description
V letním semestru 2007 odstartoval na Katedře geoinformatiky PřF UP Olomouc pilotní projekt týkající se zapojení e-learningu do výuky a jeho součástí je také kurz tematické kartografie, který je studentům oboru Geografie a geoinformatika nabízen ve forměblended learningu. Blended learning kombinuje prezenční výuku a e learning tzn. kombinuje živé přednášky popř. workshopy, cvičení nebo kurzy s elektronickým vzděláváním realizovaným prostřednictvím moderních informačních a komunikačních technologií. Propodporu a řízení výuky byl zaveden LMS Moodle vzhledem k jeho OpenSource charakteru a široké paletě nástojů, které nabízí pro výukové aktivity. Během face to face setkání jsou probírány problémy vzniklé v průběhu řešení samostatných prací a výměna zkušeností. Prezenční výuka slouží k procvičování dané látky a k vyjasňování případných nejasností nikoli k probírání učební látky. Vlastní ?teorii? studují studenti ze studijních materiálů dostupných prostřednictvím LMS Moodle nebo z jiné dop
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
DE - Earth magnetism, geodesy, geography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA205%2F06%2F0965" target="_blank" >GA205/06/0965: Visualization, interpretation and perception of spatial information in thematic maps</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Súčasné trendy v kartografii: Zborník referátov 17. kartografickej konferencie
ISBN
978-80-89060-11-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
158-164
Publisher name
Kartografická spoločnosť Slovenskej republiky
Place of publication
Bratislava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—