All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research of using of the Internet in Chemistry teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010616" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010616 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum využívání internetu ve výuce chemie

  • Original language description

    Současný rozmach informačních a komunikačních technologií se projevuje v mnoha oblastech, tedy i ve výuce chemie. Mocným nástrojem k získání velkého množství informací je Internet, který zájemcům o chemické informace nabízí nejrůznější elektronické výukové materiály. Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci byl v letech 2008 ? 2009 realizován výzkum týkající se právě využívání Internetu ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaký je rozsah využívání Internetu a elektronických materiálů v činnostech souvisejících s výukou chemie na gymnáziích v ČR, a tím získat nezbytné informace k přípravě vlastního chemického výukového portálu, který by vyhovoval široké učitelské veřejnosti. V anotovaném článku se zabýváme technickým popisem prvních výsledků tohoto výzkumu, další vztahy a vazby budou předmětem dalšího zkoumání.

  • Czech name

    Výzkum využívání internetu ve výuce chemie

  • Czech description

    Současný rozmach informačních a komunikačních technologií se projevuje v mnoha oblastech, tedy i ve výuce chemie. Mocným nástrojem k získání velkého množství informací je Internet, který zájemcům o chemické informace nabízí nejrůznější elektronické výukové materiály. Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci byl v letech 2008 ? 2009 realizován výzkum týkající se právě využívání Internetu ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaký je rozsah využívání Internetu a elektronických materiálů v činnostech souvisejících s výukou chemie na gymnáziích v ČR, a tím získat nezbytné informace k přípravě vlastního chemického výukového portálu, který by vyhovoval široké učitelské veřejnosti. V anotovaném článku se zabýváme technickým popisem prvních výsledků tohoto výzkumu, další vztahy a vazby budou předmětem dalšího zkoumání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/2E08021" target="_blank" >2E08021: The research of unconventional forms of cooperation of secondary schools with nearby primary schools, other secondary schools and universities, with local authorities, companies and other related entities.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-7435-018-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    50

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article