Research of using of the Internet in Chemistry teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010616" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010616 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum využívání internetu ve výuce chemie
Original language description
Současný rozmach informačních a komunikačních technologií se projevuje v mnoha oblastech, tedy i ve výuce chemie. Mocným nástrojem k získání velkého množství informací je Internet, který zájemcům o chemické informace nabízí nejrůznější elektronické výukové materiály. Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci byl v letech 2008 ? 2009 realizován výzkum týkající se právě využívání Internetu ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaký je rozsah využívání Internetu a elektronických materiálů v činnostech souvisejících s výukou chemie na gymnáziích v ČR, a tím získat nezbytné informace k přípravě vlastního chemického výukového portálu, který by vyhovoval široké učitelské veřejnosti. V anotovaném článku se zabýváme technickým popisem prvních výsledků tohoto výzkumu, další vztahy a vazby budou předmětem dalšího zkoumání.
Czech name
Výzkum využívání internetu ve výuce chemie
Czech description
Současný rozmach informačních a komunikačních technologií se projevuje v mnoha oblastech, tedy i ve výuce chemie. Mocným nástrojem k získání velkého množství informací je Internet, který zájemcům o chemické informace nabízí nejrůznější elektronické výukové materiály. Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci byl v letech 2008 ? 2009 realizován výzkum týkající se právě využívání Internetu ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaký je rozsah využívání Internetu a elektronických materiálů v činnostech souvisejících s výukou chemie na gymnáziích v ČR, a tím získat nezbytné informace k přípravě vlastního chemického výukového portálu, který by vyhovoval široké učitelské veřejnosti. V anotovaném článku se zabýváme technickým popisem prvních výsledků tohoto výzkumu, další vztahy a vazby budou předmětem dalšího zkoumání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/2E08021" target="_blank" >2E08021: The research of unconventional forms of cooperation of secondary schools with nearby primary schools, other secondary schools and universities, with local authorities, companies and other related entities.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie
ISBN
978-80-7435-018-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
50
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—