All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Spatio-temporal models of the czech population shopping behaviour

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F13%3A33145100" target="_blank" >RIV/61989592:15310/13:33145100 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216224:14560/13:00065800

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6020-2013" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6020-2013</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6020-2013" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6020-2013</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Časoprostorové modely nákupního chování české populace

  • Original language description

    Český maloobchod prochází obdobím největších změn v celé své historii. Na kapacitní i kvalitativní nedostatečnost odvětví z konce 80. let minulého století navázala v první polovině let devadesátých etapa atomizace, podpořená malou privatizací, kdy se počet maloobchodních jednotek za deset let zvýšil dvojnásobně na téměř 100 tisíc. Od 2. poloviny 90. let začaly ve větší míře pronikat na tuzemský trh zahraniční řetězce a český maloobchod se velmi rychle internacionalizoval. Vstup zahraničního kapitálu byldominantní, domácí subjekty nebyly reálně konkurenceschopné. Pokračovala transformace maloobchodu, jehož sítová struktura se opírala o stále větší počet velkoplošných maloobchodních jednotek (super a hypermarkety, diskonty), objevila se první nákupní centra. Předložená publikace nabízí čtenářům hlavní výsledky projektu "Časoprostorová organizace denních urbánních systémů: analýza a hodnocení vybraných procesů". Denní rytmus obyvatel zde není primárně vázán na pohyb za prací, ale je modi

  • Czech name

    Časoprostorové modely nákupního chování české populace

  • Czech description

    Český maloobchod prochází obdobím největších změn v celé své historii. Na kapacitní i kvalitativní nedostatečnost odvětví z konce 80. let minulého století navázala v první polovině let devadesátých etapa atomizace, podpořená malou privatizací, kdy se počet maloobchodních jednotek za deset let zvýšil dvojnásobně na téměř 100 tisíc. Od 2. poloviny 90. let začaly ve větší míře pronikat na tuzemský trh zahraniční řetězce a český maloobchod se velmi rychle internacionalizoval. Vstup zahraničního kapitálu byldominantní, domácí subjekty nebyly reálně konkurenceschopné. Pokračovala transformace maloobchodu, jehož sítová struktura se opírala o stále větší počet velkoplošných maloobchodních jednotek (super a hypermarkety, diskonty), objevila se první nákupní centra. Předložená publikace nabízí čtenářům hlavní výsledky projektu "Časoprostorová organizace denních urbánních systémů: analýza a hodnocení vybraných procesů". Denní rytmus obyvatel zde není primárně vázán na pohyb za prací, ale je modi

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/IAA301670901" target="_blank" >IAA301670901: Spatio-temporal organization of daily urban systems: analysis and assessment of selected regions</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-210-6020-3

  • Number of pages

    194

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book