Spatio-temporal models of the czech population shopping behaviour
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F13%3A33145100" target="_blank" >RIV/61989592:15310/13:33145100 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216224:14560/13:00065800
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6020-2013" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6020-2013</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6020-2013" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6020-2013</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Časoprostorové modely nákupního chování české populace
Original language description
Český maloobchod prochází obdobím největších změn v celé své historii. Na kapacitní i kvalitativní nedostatečnost odvětví z konce 80. let minulého století navázala v první polovině let devadesátých etapa atomizace, podpořená malou privatizací, kdy se počet maloobchodních jednotek za deset let zvýšil dvojnásobně na téměř 100 tisíc. Od 2. poloviny 90. let začaly ve větší míře pronikat na tuzemský trh zahraniční řetězce a český maloobchod se velmi rychle internacionalizoval. Vstup zahraničního kapitálu byldominantní, domácí subjekty nebyly reálně konkurenceschopné. Pokračovala transformace maloobchodu, jehož sítová struktura se opírala o stále větší počet velkoplošných maloobchodních jednotek (super a hypermarkety, diskonty), objevila se první nákupní centra. Předložená publikace nabízí čtenářům hlavní výsledky projektu "Časoprostorová organizace denních urbánních systémů: analýza a hodnocení vybraných procesů". Denní rytmus obyvatel zde není primárně vázán na pohyb za prací, ale je modi
Czech name
Časoprostorové modely nákupního chování české populace
Czech description
Český maloobchod prochází obdobím největších změn v celé své historii. Na kapacitní i kvalitativní nedostatečnost odvětví z konce 80. let minulého století navázala v první polovině let devadesátých etapa atomizace, podpořená malou privatizací, kdy se počet maloobchodních jednotek za deset let zvýšil dvojnásobně na téměř 100 tisíc. Od 2. poloviny 90. let začaly ve větší míře pronikat na tuzemský trh zahraniční řetězce a český maloobchod se velmi rychle internacionalizoval. Vstup zahraničního kapitálu byldominantní, domácí subjekty nebyly reálně konkurenceschopné. Pokračovala transformace maloobchodu, jehož sítová struktura se opírala o stále větší počet velkoplošných maloobchodních jednotek (super a hypermarkety, diskonty), objevila se první nákupní centra. Předložená publikace nabízí čtenářům hlavní výsledky projektu "Časoprostorová organizace denních urbánních systémů: analýza a hodnocení vybraných procesů". Denní rytmus obyvatel zde není primárně vázán na pohyb za prací, ale je modi
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
DE - Earth magnetism, geodesy, geography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/IAA301670901" target="_blank" >IAA301670901: Spatio-temporal organization of daily urban systems: analysis and assessment of selected regions</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-210-6020-3
Number of pages
194
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—