All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of Large-Scale Retail in Olomouc and Shopping Behaviour Research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33152508" target="_blank" >RIV/61989592:15310/14:33152508 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216224:14310/14:00073711

  • Result on the web

    <a href="http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kres/4884317/48596005/096_2014.pdf" target="_blank" >http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kres/4884317/48596005/096_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-96" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-96</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vývoj velkoplošného maloobchodu Olomouce a výzkum nákupního chování

  • Original language description

    Česká města jsou dlouhodobě vystavena tlakům nadnárodních maloobchodních řetězců, což se projevuje v nebývale zvýšené míře rovněž změnou nákupních zvyklostí obyvatel měst a okolí. Jejich preference pro volbu konkrétní velkoplošné prodejny jsou silně a často i podprahově ovlivňovány promyšlenými marketingovými aktivitami maloobchodních řetězců. Příspěvek se věnuje problematice vývoje velkoplošného maloobchodu v Olomouci a rozboru velkoplošné maloobchodní vybavenosti ve vnitřní struktuře města. Následujeanalýza nákupního chování obyvatel města.

  • Czech name

    Vývoj velkoplošného maloobchodu Olomouce a výzkum nákupního chování

  • Czech description

    Česká města jsou dlouhodobě vystavena tlakům nadnárodních maloobchodních řetězců, což se projevuje v nebývale zvýšené míře rovněž změnou nákupních zvyklostí obyvatel měst a okolí. Jejich preference pro volbu konkrétní velkoplošné prodejny jsou silně a často i podprahově ovlivňovány promyšlenými marketingovými aktivitami maloobchodních řetězců. Příspěvek se věnuje problematice vývoje velkoplošného maloobchodu v Olomouci a rozboru velkoplošné maloobchodní vybavenosti ve vnitřní struktuře města. Následujeanalýza nákupního chování obyvatel města.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA403%2F09%2F0885" target="_blank" >GA403/09/0885: Spatial models of behaviour in transforming urban environment: time geographical approach</a><br>

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XVII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách

  • ISBN

    978-80-210-6840-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    740-748

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Hustopeče

  • Event date

    Jun 18, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article