How to learn a Conservation Biology and Envirovmental Education?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F15%3A33155225" target="_blank" >RIV/61989592:15310/15:33155225 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989592:15410/15:33155225
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak učit ochranu přírody a environmentální výchovu?
Original language description
Autoři tohoto článku realizovali v r. 2009 šířeji založený dotazníkový výzkum názorů absolventů učitelství přírodopisu na význam ochrany přírody a environmentální výchovy během jejich pregraduálního vysokoškolského studia. Výsledky výzkumu poukázaly na některé dosavadní mezery a nedostatky v pregraduální výuce ochrany přírody a environmentální výchovy a přinesly zajímavé podněty pro inovaci pregraduálního univerzitního vzdělávání. S využitím výsledků tohoto dotazníkového šetření byly na Univerzitě Palackého v Olomouci následně koncipovány dva vzájemně navazující vzdělávací projekty v Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, zaměřené na vysokoškolské studenty. Tento článek stručně představuje výsledky výzkumu a jeho aplikaci v projektové inovaci vysokoškolského vzdělávání ochrany přírody a environmentální výchovy pro vzdělávání studentů učitelství biologie ve spolupráci několika českých univerzit a za účasti zahraničních lektorů.
Czech name
Jak učit ochranu přírody a environmentální výchovu?
Czech description
Autoři tohoto článku realizovali v r. 2009 šířeji založený dotazníkový výzkum názorů absolventů učitelství přírodopisu na význam ochrany přírody a environmentální výchovy během jejich pregraduálního vysokoškolského studia. Výsledky výzkumu poukázaly na některé dosavadní mezery a nedostatky v pregraduální výuce ochrany přírody a environmentální výchovy a přinesly zajímavé podněty pro inovaci pregraduálního univerzitního vzdělávání. S využitím výsledků tohoto dotazníkového šetření byly na Univerzitě Palackého v Olomouci následně koncipovány dva vzájemně navazující vzdělávací projekty v Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, zaměřené na vysokoškolské studenty. Tento článek stručně představuje výsledky výzkumu a jeho aplikaci v projektové inovaci vysokoškolského vzdělávání ochrany přírody a environmentální výchovy pro vzdělávání studentů učitelství biologie ve spolupráci několika českých univerzit a za účasti zahraničních lektorů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Quaestiones rerum naturalium
ISSN
1339-7907
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
12
Pages from-to
44-55
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—