All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How to learn a Conservation Biology and Envirovmental Education?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F15%3A33155225" target="_blank" >RIV/61989592:15310/15:33155225 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989592:15410/15:33155225

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak učit ochranu přírody a environmentální výchovu?

  • Original language description

    Autoři tohoto článku realizovali v r. 2009 šířeji založený dotazníkový výzkum názorů absolventů učitelství přírodopisu na význam ochrany přírody a environmentální výchovy během jejich pregraduálního vysokoškolského studia. Výsledky výzkumu poukázaly na některé dosavadní mezery a nedostatky v pregraduální výuce ochrany přírody a environmentální výchovy a přinesly zajímavé podněty pro inovaci pregraduálního univerzitního vzdělávání. S využitím výsledků tohoto dotazníkového šetření byly na Univerzitě Palackého v Olomouci následně koncipovány dva vzájemně navazující vzdělávací projekty v Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, zaměřené na vysokoškolské studenty. Tento článek stručně představuje výsledky výzkumu a jeho aplikaci v projektové inovaci vysokoškolského vzdělávání ochrany přírody a environmentální výchovy pro vzdělávání studentů učitelství biologie ve spolupráci několika českých univerzit a za účasti zahraničních lektorů.

  • Czech name

    Jak učit ochranu přírody a environmentální výchovu?

  • Czech description

    Autoři tohoto článku realizovali v r. 2009 šířeji založený dotazníkový výzkum názorů absolventů učitelství přírodopisu na význam ochrany přírody a environmentální výchovy během jejich pregraduálního vysokoškolského studia. Výsledky výzkumu poukázaly na některé dosavadní mezery a nedostatky v pregraduální výuce ochrany přírody a environmentální výchovy a přinesly zajímavé podněty pro inovaci pregraduálního univerzitního vzdělávání. S využitím výsledků tohoto dotazníkového šetření byly na Univerzitě Palackého v Olomouci následně koncipovány dva vzájemně navazující vzdělávací projekty v Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, zaměřené na vysokoškolské studenty. Tento článek stručně představuje výsledky výzkumu a jeho aplikaci v projektové inovaci vysokoškolského vzdělávání ochrany přírody a environmentální výchovy pro vzdělávání studentů učitelství biologie ve spolupráci několika českých univerzit a za účasti zahraničních lektorů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Quaestiones rerum naturalium

  • ISSN

    1339-7907

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    44-55

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database