All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of E-U-R Teaching Model and Critical Thinking Methods in Undergraduate Preparation of Future Teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F23%3A73622966" target="_blank" >RIV/61989592:15310/23:73622966 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MDkol_priprava_buducich_ucitelov.pdf" target="_blank" >https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MDkol_priprava_buducich_ucitelov.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Použití výukového modelu E-U-R a metod krirického myšlení v rámci predgraduální přípravy budoucích učitelů

  • Original language description

    Výzkum je zaměřen na využití metod kritického myšlení a výukového modelu E-U-R v rámci pregraduální přípravy budoucích učitelů matematiky. Hlavní výzkumnou metodou je pedagogický experiment, který byl realizován v rámci výuky didakticky zaměřeného semináře „Elementární funkce na SŠ“, určeného pro studenty 1. ročníku navazujícího magisterského studia učitelství matematiky. Dalšími využitými výzkumnými metodami byly didaktický test na ověření úrovně znalostí studentů na začátku a na konci semestru, a dále dotazník VEBUM (Vlastní efektivita budoucího učitele v matematice) zaměřený na self-efficacy studentů. V průběhu celého semestru byli studenti vyučováni prostřednictvím metod kritického myšlení a modelu E-U-R.

  • Czech name

    Použití výukového modelu E-U-R a metod krirického myšlení v rámci predgraduální přípravy budoucích učitelů

  • Czech description

    Výzkum je zaměřen na využití metod kritického myšlení a výukového modelu E-U-R v rámci pregraduální přípravy budoucích učitelů matematiky. Hlavní výzkumnou metodou je pedagogický experiment, který byl realizován v rámci výuky didakticky zaměřeného semináře „Elementární funkce na SŠ“, určeného pro studenty 1. ročníku navazujícího magisterského studia učitelství matematiky. Dalšími využitými výzkumnými metodami byly didaktický test na ověření úrovně znalostí studentů na začátku a na konci semestru, a dále dotazník VEBUM (Vlastní efektivita budoucího učitele v matematice) zaměřený na self-efficacy studentů. V průběhu celého semestru byli studenti vyučováni prostřednictvím metod kritického myšlení a modelu E-U-R.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aká je a aká by mohla byť príprava budúcich učiteľov

  • ISBN

    978-80-223-5722-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    17-26

  • Publisher name

    Univerzita Komenského

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Sep 12, 2023

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article