Use of E-U-R Teaching Model and Critical Thinking Methods in Undergraduate Preparation of Future Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F23%3A73622966" target="_blank" >RIV/61989592:15310/23:73622966 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MDkol_priprava_buducich_ucitelov.pdf" target="_blank" >https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MDkol_priprava_buducich_ucitelov.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Použití výukového modelu E-U-R a metod krirického myšlení v rámci predgraduální přípravy budoucích učitelů
Original language description
Výzkum je zaměřen na využití metod kritického myšlení a výukového modelu E-U-R v rámci pregraduální přípravy budoucích učitelů matematiky. Hlavní výzkumnou metodou je pedagogický experiment, který byl realizován v rámci výuky didakticky zaměřeného semináře „Elementární funkce na SŠ“, určeného pro studenty 1. ročníku navazujícího magisterského studia učitelství matematiky. Dalšími využitými výzkumnými metodami byly didaktický test na ověření úrovně znalostí studentů na začátku a na konci semestru, a dále dotazník VEBUM (Vlastní efektivita budoucího učitele v matematice) zaměřený na self-efficacy studentů. V průběhu celého semestru byli studenti vyučováni prostřednictvím metod kritického myšlení a modelu E-U-R.
Czech name
Použití výukového modelu E-U-R a metod krirického myšlení v rámci predgraduální přípravy budoucích učitelů
Czech description
Výzkum je zaměřen na využití metod kritického myšlení a výukového modelu E-U-R v rámci pregraduální přípravy budoucích učitelů matematiky. Hlavní výzkumnou metodou je pedagogický experiment, který byl realizován v rámci výuky didakticky zaměřeného semináře „Elementární funkce na SŠ“, určeného pro studenty 1. ročníku navazujícího magisterského studia učitelství matematiky. Dalšími využitými výzkumnými metodami byly didaktický test na ověření úrovně znalostí studentů na začátku a na konci semestru, a dále dotazník VEBUM (Vlastní efektivita budoucího učitele v matematice) zaměřený na self-efficacy studentů. V průběhu celého semestru byli studenti vyučováni prostřednictvím metod kritického myšlení a modelu E-U-R.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aká je a aká by mohla byť príprava budúcich učiteľov
ISBN
978-80-223-5722-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
17-26
Publisher name
Univerzita Komenského
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Sep 12, 2023
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—