Tandem geometry lessons with a focus on the professional competences of the beginning teacher
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F24%3A73626494" target="_blank" >RIV/61989592:15310/24:73626494 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://public.kma.zcu.cz/jcmf/Sbornik_2024.pdf" target="_blank" >https://public.kma.zcu.cz/jcmf/Sbornik_2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tandemová výuka geometrie se zaměřením na profesní kompetence začínajícího učitele
Original language description
Příspěvek reflektuje zkušenosti s tandemovou výukou geometrie začínajícího a zkušeného učitele. Analyzuje, jak tato forma spolupráce posiluje profesní kompetence začínajícího učitele v oblasti geometrie. Zaměřuje se na interakci mezi partnery, výměnu pedagogických postupů a reflexi výuky. Nabízí podněty pro implementaci tandemové výuky geometrie v kontextu profesního rozvoje učitelů.
Czech name
Tandemová výuka geometrie se zaměřením na profesní kompetence začínajícího učitele
Czech description
Příspěvek reflektuje zkušenosti s tandemovou výukou geometrie začínajícího a zkušeného učitele. Analyzuje, jak tato forma spolupráce posiluje profesní kompetence začínajícího učitele v oblasti geometrie. Zaměřuje se na interakci mezi partnery, výměnu pedagogických postupů a reflexi výuky. Nabízí podněty pro implementaci tandemové výuky geometrie v kontextu profesního rozvoje učitelů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2024
ISBN
978-80-11-05688-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
169-174
Publisher name
Jednota českých matematiků a fyziků
Place of publication
Praha
Event location
Srní
Event date
Nov 7, 2024
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—