Pupils in period of finishing obligatory school attendance - differences between reception of conceptions both examination and marking (in relation to pupil´s sex, school achievement, plans to future)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F00%3A00000417" target="_blank" >RIV/61989592:15410/00:00000417 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989592:15410/01:00000424
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování v závislosti na pohlaví, prospěchu a plánech do budoucna u žáků, končících povinnou školní docházku
Original language description
Příspěvek pojednává o některých výsledcích výzkumu, ve kterém byly zkoumány rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování u žáků , kteří končí povinnou školní docházku. Ve výzkumu byly také zkoumány vztahy mezi vnímáním těchto pojmů a pohlavím žáků,plány žáků do budoucna a školním prospěchem žáků.
Czech name
Rozdíly mezi vnímáním pojmů zkoušení a známkování v závislosti na pohlaví, prospěchu a plánech do budoucna u žáků, končících povinnou školní docházku
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F98%2FP210" target="_blank" >GA406/98/P210: School evolution and classification and their comprehension</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Didmattech 2000
ISBN
80-8068-006-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
256
Pages from-to
—
Publisher name
Prešovská univerzita
Place of publication
Prešov
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—