Possibilities and use of self-evaluation processes and benchmarking at school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F08%3A00005969" target="_blank" >RIV/61989592:15410/08:00005969 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu v české základní škole
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou autoevaluace a benchmarkingu v souvislosti s rozvojem práce školy. Na základě empirických poznatků a dalších dostupných informací se zamýšlí nad jejich potenciálem pro práci současné české základní školy.
Czech name
Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu v české základní škole
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou autoevaluace a benchmarkingu v souvislosti s rozvojem práce školy. Na základě empirických poznatků a dalších dostupných informací se zamýšlí nad jejich potenciálem pro práci současné české základní školy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F07%2FP019" target="_blank" >GP406/07/P019: Options To Use Self-evaluation and Benchmarking in School</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—