All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

A research of literacy and reading skills of the pupils with special learning needs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008392" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008392 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum čtenářské gramotnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • Original language description

    Příspěvěk představuje projektu GA ČR 406/08/0386 Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacím potřebami, jehož řešení započalo na Pedagogické fakultě UP v Olomouci v roce 2008 a bude ukončeno v roce 2011. Jeho základním cílem je analýza klíčových kompetencí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to v obou hlavních vzdělávacích proudech ? speciálním i tzv. integrovaném. Výzkum se zaměří především na úroveň sociálních a pracovních kompetencí, kompetencí k učení, kompetencí komunikativních, úrovně numerické gramotnosti a na analýzu připravenosti žáků na uplatnění na trhu práce. Součástí projektu je také výzkum jejich čtenářské gramotnosti.

  • Czech name

    Výzkum čtenářské gramotnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • Czech description

    Příspěvěk představuje projektu GA ČR 406/08/0386 Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacím potřebami, jehož řešení započalo na Pedagogické fakultě UP v Olomouci v roce 2008 a bude ukončeno v roce 2011. Jeho základním cílem je analýza klíčových kompetencí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to v obou hlavních vzdělávacích proudech ? speciálním i tzv. integrovaném. Výzkum se zaměří především na úroveň sociálních a pracovních kompetencí, kompetencí k učení, kompetencí komunikativních, úrovně numerické gramotnosti a na analýzu připravenosti žáků na uplatnění na trhu práce. Součástí projektu je také výzkum jejich čtenářské gramotnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Education of Children, Pupils and Students with Special Education Needs.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Slovo o slove

  • ISBN

    978-80-8068-972-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    389

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Prešovská univerzita

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article