The school climate in context of the curriculum reform in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008407" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008407 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Školní klima v kontextu současných proměn v předškolním vzdělávání
Original language description
Školství v České republice prochází v současné době řadou změn, které vyplývají ze záměrů školské vzdělávací politiky. Zásadní změna nastává v souvislosti se zaváděním soustavy kurikulárních dokumentů. S novým přístupem k projektování vzdělávání se učitelé musí postupně vyrovnat. Jedná se o úkol nelehký, který se zásadně odráží do života každé školy. Autorka seznamuje s výsledky sondy zaměřené na změny, které s sebou nese školská reforma a její dopad na klima školy.
Czech name
Školní klima v kontextu současných proměn v předškolním vzdělávání
Czech description
Školství v České republice prochází v současné době řadou změn, které vyplývají ze záměrů školské vzdělávací politiky. Zásadní změna nastává v souvislosti se zaváděním soustavy kurikulárních dokumentů. S novým přístupem k projektování vzdělávání se učitelé musí postupně vyrovnat. Jedná se o úkol nelehký, který se zásadně odráží do života každé školy. Autorka seznamuje s výsledky sondy zaměřené na změny, které s sebou nese školská reforma a její dopad na klima školy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Children?s readiness for starting compulsory school attendance within the concept of current curriculum and in terms of comparison with selected EU</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky
ISBN
978-80-7220-315-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
376
Pages from-to
—
Publisher name
Votobia
Place of publication
Olomouc
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—