All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cultural aspects in education with a focus on teaching English as a foreign language to pre-service teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009204" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009204 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kulturní aspekty v edukaci s akcentem na výuku angličtiny jako cizího jazyka v pregraduální přípravě učitelů

  • Original language description

    práce se zabývá vlivem a rolí kulturních prvků v pedagogickém procesu, jejich interdisciplinární povahou a akcentuje jejich význam a přínos pro cizpjazyčné vyučování. Teoretická část se detailně věnuje pojmovému aparátu, historické reflexi vzniku a vývoje disciplín multikulturní a interkulturní výchovy na severoamerickém kontinentu, ve vybraných evropských zemích a v české epublice a podává přehled uznávaných odborníků na tuto problematiku ve světě i u nás. Věnuje se objasnění provázanosti mezi kulturoua jazykem a kulturou a cizím jazykem a vztahuje jej na proces učení. Empirická část interpretuje výsledky výzkumu názorové orientace posluchačů prvních a třetích ročníků pedagogických fakult Masarykovy univerzity v Brně a Univerzity Palackého v Olomoucina jinakost a na kulturu v učitelské profesi. Na základě výsledků tohoto výzkumu byly vypracovány konkrétní nárhy, jak v praxi zefektivnit práci s prvky kulturní povahy na sleeovaných pedagogických fakultách, a to jak ve výuce předmětu a

  • Czech name

    Kulturní aspekty v edukaci s akcentem na výuku angličtiny jako cizího jazyka v pregraduální přípravě učitelů

  • Czech description

    práce se zabývá vlivem a rolí kulturních prvků v pedagogickém procesu, jejich interdisciplinární povahou a akcentuje jejich význam a přínos pro cizpjazyčné vyučování. Teoretická část se detailně věnuje pojmovému aparátu, historické reflexi vzniku a vývoje disciplín multikulturní a interkulturní výchovy na severoamerickém kontinentu, ve vybraných evropských zemích a v české epublice a podává přehled uznávaných odborníků na tuto problematiku ve světě i u nás. Věnuje se objasnění provázanosti mezi kulturoua jazykem a kulturou a cizím jazykem a vztahuje jej na proces učení. Empirická část interpretuje výsledky výzkumu názorové orientace posluchačů prvních a třetích ročníků pedagogických fakult Masarykovy univerzity v Brně a Univerzity Palackého v Olomoucina jinakost a na kulturu v učitelské profesi. Na základě výsledků tohoto výzkumu byly vypracovány konkrétní nárhy, jak v praxi zefektivnit práci s prvky kulturní povahy na sleeovaných pedagogických fakultách, a to jak ve výuce předmětu a

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů