THE ANALYSIS OF STUDY CONDITIONS OF INCOMING STUDENTS OF SPECIAL EDUCATION WITH EMPHASIS ON THE EXPLORATION OF THEIR MOTIVES, NEEDS AND EXPECTATIONS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A10215643" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:10215643 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza podmínek souvisejících se studiem speciální pedagogiky u nastupujících studentů s akcentem na exploraci jejich motivů, potřeb a očekávání v kontextu studijního zaměření
Original language description
Článek je zaměřen na analýzu podmínek souvisejících se studiem speciální pedagogiky u nastupujících studentů s akcentem na exploraci jejich motivů, potřeb a očekávání v kontextu studijního zaměření. Jsou zde prezentovány výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci specifi ckého výzkumu za podpory Ústavu speciálněpedagogických studií směrem ke zkvalitnění studijních podmínek nastupujících studentů speciální pedagogiky a identifi kaci problematických aspektů souvisejících s procesem přijímacího řízení a nástupem ke studiu. Koncepce vznikla v návaznosti na pilotáž provedenou na seznamovacím kurzu prvních ročníků s akcentem na jejich potřeby a komplikace související se studiem. Formou dotazníkového šetření byly osloveny první ročníky speciálněpedagogických oborů, jehož záměrem byla hloubková analýza v dané oblasti.
Czech name
Analýza podmínek souvisejících se studiem speciální pedagogiky u nastupujících studentů s akcentem na exploraci jejich motivů, potřeb a očekávání v kontextu studijního zaměření
Czech description
Článek je zaměřen na analýzu podmínek souvisejících se studiem speciální pedagogiky u nastupujících studentů s akcentem na exploraci jejich motivů, potřeb a očekávání v kontextu studijního zaměření. Jsou zde prezentovány výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci specifi ckého výzkumu za podpory Ústavu speciálněpedagogických studií směrem ke zkvalitnění studijních podmínek nastupujících studentů speciální pedagogiky a identifi kaci problematických aspektů souvisejících s procesem přijímacího řízení a nástupem ke studiu. Koncepce vznikla v návaznosti na pilotáž provedenou na seznamovacím kurzu prvních ročníků s akcentem na jejich potřeby a komplikace související se studiem. Formou dotazníkového šetření byly osloveny první ročníky speciálněpedagogických oborů, jehož záměrem byla hloubková analýza v dané oblasti.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—