All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher's competence in the teacher-pupil interaction at primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10213417" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10213417 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetence učitele v procesu interakce mezi ním a žákem na primární škole

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje ukázku dílčích výsledků empirické části disertační práce v oblasti interakce učitel-žák. Na podkladě Bellackovy interakční analýzy vyhodnocuje posun této interakce a komparuje s představou procesu transformace české školy. Výstupy vypovídají o charakteru a procesu interakce učitel-žák na primární škole. Zaměřují se především na kompetence učitele ? rozsah působnosti a činnosti, roli v této interakci... Z opačného úhlu zachycuje také aktivitu žákovu. O finální výsledky disertační práce projevila zájem Katedra primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, která má představu jejich implementace do pregraduální přípravy učitelů za účelem jejího zkvalitnění v duchu kurikulární reformy v ČR.

  • Czech name

    Kompetence učitele v procesu interakce mezi ním a žákem na primární škole

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje ukázku dílčích výsledků empirické části disertační práce v oblasti interakce učitel-žák. Na podkladě Bellackovy interakční analýzy vyhodnocuje posun této interakce a komparuje s představou procesu transformace české školy. Výstupy vypovídají o charakteru a procesu interakce učitel-žák na primární škole. Zaměřují se především na kompetence učitele ? rozsah působnosti a činnosti, roli v této interakci... Z opačného úhlu zachycuje také aktivitu žákovu. O finální výsledky disertační práce projevila zájem Katedra primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, která má představu jejich implementace do pregraduální přípravy učitelů za účelem jejího zkvalitnění v duchu kurikulární reformy v ČR.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Klíčové kompetence a jejich reflexe v přípravě učitelů primárního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7372-699-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Sep 9, 2010

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article