Teacher's competence in the teacher-pupil interaction at primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10213417" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10213417 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kompetence učitele v procesu interakce mezi ním a žákem na primární škole
Original language description
Příspěvek prezentuje ukázku dílčích výsledků empirické části disertační práce v oblasti interakce učitel-žák. Na podkladě Bellackovy interakční analýzy vyhodnocuje posun této interakce a komparuje s představou procesu transformace české školy. Výstupy vypovídají o charakteru a procesu interakce učitel-žák na primární škole. Zaměřují se především na kompetence učitele ? rozsah působnosti a činnosti, roli v této interakci... Z opačného úhlu zachycuje také aktivitu žákovu. O finální výsledky disertační práce projevila zájem Katedra primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, která má představu jejich implementace do pregraduální přípravy učitelů za účelem jejího zkvalitnění v duchu kurikulární reformy v ČR.
Czech name
Kompetence učitele v procesu interakce mezi ním a žákem na primární škole
Czech description
Příspěvek prezentuje ukázku dílčích výsledků empirické části disertační práce v oblasti interakce učitel-žák. Na podkladě Bellackovy interakční analýzy vyhodnocuje posun této interakce a komparuje s představou procesu transformace české školy. Výstupy vypovídají o charakteru a procesu interakce učitel-žák na primární škole. Zaměřují se především na kompetence učitele ? rozsah působnosti a činnosti, roli v této interakci... Z opačného úhlu zachycuje také aktivitu žákovu. O finální výsledky disertační práce projevila zájem Katedra primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, která má představu jejich implementace do pregraduální přípravy učitelů za účelem jejího zkvalitnění v duchu kurikulární reformy v ČR.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Klíčové kompetence a jejich reflexe v přípravě učitelů primárního vzdělávání
ISBN
978-80-7372-699-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Sep 9, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—