TURTLE GEOMETRY IN EDUCATI
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214536" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214536 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ
Original language description
Článek se zabývá významem, tříděním a využitím rekurzivních algoritmů ve vzdělávání, se zaměřením na želví grafiku. Vysvětluje, z jakých částí se rekurzivní algoritmus skládá a zamýšlí se nad jeho využitím ze současného pohledu vzdělávání. Zdůrazňuje výběr rekurzivních algoritmů z hlediska odborné náročnosti a rozvoje abstraktního myšlení u žáků nižšího sekundárního vzdělávání. Seznamuje čtenáře s klady a zápory jednotlivých algoritmů. V závěru polemizuje nad využitím programovacího jazyka Visual Basic6 jako tématu výuky nižšího sekundárního vzdělávání a jeho možnostmi integrace do RVP.
Czech name
ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ
Czech description
Článek se zabývá významem, tříděním a využitím rekurzivních algoritmů ve vzdělávání, se zaměřením na želví grafiku. Vysvětluje, z jakých částí se rekurzivní algoritmus skládá a zamýšlí se nad jeho využitím ze současného pohledu vzdělávání. Zdůrazňuje výběr rekurzivních algoritmů z hlediska odborné náročnosti a rozvoje abstraktního myšlení u žáků nižšího sekundárního vzdělávání. Seznamuje čtenáře s klady a zápory jednotlivých algoritmů. V závěru polemizuje nad využitím programovacího jazyka Visual Basic6 jako tématu výuky nižšího sekundárního vzdělávání a jeho možnostmi integrace do RVP.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy ve vzdělávání 2010. Informační technologie a technické vzdělávání. Díl II.
ISBN
978-80-87224-09-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
ALTYN, s.r.o.
Place of publication
Olomouc
Event location
PdFUP Olomouc
Event date
Jun 24, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—