Modern approaches to human biology teaching presented in the case of human sensory system
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217859" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217859 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Moderní pojetí výuky biologie člověka na ukázce smyslové soustavy
Original language description
Prezentovaná práce se zabývá tvorbou moderních výukových materiálů v oblasti smyslové soustavy člověka, které budou odpovídat současným trendům ve vyučování biologie. Důraz je položen na vizualizaci didaktických materiálů, tak, aby splňovala nároky studentů na způsob prezentace učiva. Tištěné materiály jsou doplněny příslušnou elektronickou verzí na DVD, která má multimediální a interaktivní charakter. Základ multimediálních souborů tvoří originální animační sekvence, které znázorňují dynamiku procesů probíhajících v živých organismech. Je obecně známo, že tyto komplexní procesy jsou pro studenty velmi náročné na pochopení a zapamatování. Tato skutečnost je hlavním důvodem k sestavení multimediálních výukových materiálů, jejichž začlenění do výuky biologie může být z didaktického hlediska velmi efektivní.
Czech name
Moderní pojetí výuky biologie člověka na ukázce smyslové soustavy
Czech description
Prezentovaná práce se zabývá tvorbou moderních výukových materiálů v oblasti smyslové soustavy člověka, které budou odpovídat současným trendům ve vyučování biologie. Důraz je položen na vizualizaci didaktických materiálů, tak, aby splňovala nároky studentů na způsob prezentace učiva. Tištěné materiály jsou doplněny příslušnou elektronickou verzí na DVD, která má multimediální a interaktivní charakter. Základ multimediálních souborů tvoří originální animační sekvence, které znázorňují dynamiku procesů probíhajících v živých organismech. Je obecně známo, že tyto komplexní procesy jsou pro studenty velmi náročné na pochopení a zapamatování. Tato skutečnost je hlavním důvodem k sestavení multimediálních výukových materiálů, jejichž začlenění do výuky biologie může být z didaktického hlediska velmi efektivní.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
EG - Zoology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mladí vedci 2010: zborník vedeckých prác doktorandov, mladých vedeckých a pedagogických pracovníkov
ISBN
978-80-8094-742-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
Sep 23, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—