Reflection to consultation work as teachers assistant
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10218131" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10218131 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reflexe k projednání práce asistenta
Original language description
Příspěvek je reflexí vlastní práce na pozici asistenta pedagoga na gymnáziu ve třídě s integrovaným nevidomým žákem v letech 2005-2009. Zabývá se také legislativním vymezením pozice asistenta pedagoga v České republice a jeho využitím ve výchovně vzdělávacím procesu.
Czech name
Reflexe k projednání práce asistenta
Czech description
Příspěvek je reflexí vlastní práce na pozici asistenta pedagoga na gymnáziu ve třídě s integrovaným nevidomým žákem v letech 2005-2009. Zabývá se také legislativním vymezením pozice asistenta pedagoga v České republice a jeho využitím ve výchovně vzdělávacím procesu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Antropotechnika-kulturotechnika-socjotechnika w pedagogice specjalnej
ISBN
978-83-87819-10-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Universytet Ślaski
Place of publication
Katovice
Event location
Katovice
Event date
Nov 5, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—