Optimal use of interactive whiteboards in teaching? Top rated statements teachers of elementary and secondary schools - Research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10219244" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10219244 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Optimální využití interaktivní tabule ve výuce? Nejlépe hodnocené výroky učiteli základních a středních škol - výzkum
Original language description
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu, jenž byl zaměřen na problematiku využití interaktivní tabule ve vyučovacím procesu na základních a středních školách v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Konkrétně představuje nejlépe hodnocené výroky, reprezentující názory učitelů na optimální využití interaktivní tabule ve výuce.
Czech name
Optimální využití interaktivní tabule ve výuce? Nejlépe hodnocené výroky učiteli základních a středních škol - výzkum
Czech description
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu, jenž byl zaměřen na problematiku využití interaktivní tabule ve vyučovacím procesu na základních a středních školách v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Konkrétně představuje nejlépe hodnocené výroky, reprezentující názory učitelů na optimální využití interaktivní tabule ve výuce.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
—
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
139-141
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—