The importance of teaching practice student teachers for their identification with the profession
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223682" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223682 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam pedagogické praxe studentů učitelství pro jejich identifikaci s profesí
Original language description
Pro další profesní vývoj, který prospěje identifikací s profesí, je nezbytné, aby student měl dostatečnou příležitost sledovat v rámci pedagogických praxí v edukačním terénu zkušené učitele, kteří se mu stanou vzorem profesního chování.
Czech name
Význam pedagogické praxe studentů učitelství pro jejich identifikaci s profesí
Czech description
Pro další profesní vývoj, který prospěje identifikací s profesí, je nezbytné, aby student měl dostatečnou příležitost sledovat v rámci pedagogických praxí v edukačním terénu zkušené učitele, kteří se mu stanou vzorem profesního chování.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
229-232
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 27, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—