Curriculum reform - vision and reality
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224900" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10224900 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kurikulární reforma - vize a realita
Original language description
Autorky v příspěvku analyzují současné pojetí kurikulární reformy a její přínos do vzdělávacího procesu. Autorky vycházejí z výsledků dotazníkového šetření, které je zaměřeno na práci s RVP PV i ZV a pojetí současné kurikulární reformy z pohledu učitelůprimárního a preprimárního vzdělávání.
Czech name
Kurikulární reforma - vize a realita
Czech description
Autorky v příspěvku analyzují současné pojetí kurikulární reformy a její přínos do vzdělávacího procesu. Autorky vycházejí z výsledků dotazníkového šetření, které je zaměřeno na práci s RVP PV i ZV a pojetí současné kurikulární reformy z pohledu učitelůprimárního a preprimárního vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Children?s readiness for starting compulsory school attendance within the concept of current curriculum and in terms of comparison with selected EU</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
ISBN
978-80-263-0064-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
1-9
Publisher name
Tribun EU
Place of publication
Brno
Event location
Praha
Event date
Feb 16, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—