All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theoretical analysis of the attitudes of primary school teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10225337" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10225337 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teoretická východiska analýzy postojů učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků

  • Original language description

    Sociální znevýhodnění je jedním z významných faktorů, který může z mnoha hledisek ovlivnit adekvátní rozvoj dítěte a představuje významnou proměnnou v jeho šancích na vzdělání a následném uplatnění se ve společnosti. Domníváme se, že učitelův postoj skládající se z kognitivních, emotivních a konativních složek může významně ovlivnit jak záporně, tak kladně výchovně - vzdělávací proces a edukační činnost učitele ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům. Cílem příspěvku je prezentovat teoretická východiska a záměry výzkumu (IGA) v této oblasti.

  • Czech name

    Teoretická východiska analýzy postojů učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků

  • Czech description

    Sociální znevýhodnění je jedním z významných faktorů, který může z mnoha hledisek ovlivnit adekvátní rozvoj dítěte a představuje významnou proměnnou v jeho šancích na vzdělání a následném uplatnění se ve společnosti. Domníváme se, že učitelův postoj skládající se z kognitivních, emotivních a konativních složek může významně ovlivnit jak záporně, tak kladně výchovně - vzdělávací proces a edukační činnost učitele ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům. Cílem příspěvku je prezentovat teoretická východiska a záměry výzkumu (IGA) v této oblasti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociální pedagogika v souvislostech globální krize

  • ISBN

    978-80-87182-16-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    434-440

  • Publisher name

    Institut mezioborových studií Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    May 5, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article