Selected features of the teachers' attitudes analysis to the socially disadvataged pupils.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33138443" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33138443 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybrané prvky analýzy postojů učitelů k sociálně znevýhodněným žákům.
Original language description
Jedním z často akcentovaných témat z hlediska zajištění rovných šancí na vzdělávání jsou prosazující se snahy, aby školy uplatňovaly takový přístup, který otevírá cestu ke vzdělávání a rozvíjí potenciál sociálně znevýhodněných žáků. Teoreticky tedy příspěvek vychází z předpokladu, že učitelův postoj k sociálně znevýhodněným žákům může být významnou proměnnou v edukačním procesu. Příspěvek presentuje dílčí výsledky výzkumu IGA s názvem "Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukacisociálně znevýhodněných žáků".
Czech name
Vybrané prvky analýzy postojů učitelů k sociálně znevýhodněným žákům.
Czech description
Jedním z často akcentovaných témat z hlediska zajištění rovných šancí na vzdělávání jsou prosazující se snahy, aby školy uplatňovaly takový přístup, který otevírá cestu ke vzdělávání a rozvíjí potenciál sociálně znevýhodněných žáků. Teoreticky tedy příspěvek vychází z předpokladu, že učitelův postoj k sociálně znevýhodněným žákům může být významnou proměnnou v edukačním procesu. Příspěvek presentuje dílčí výsledky výzkumu IGA s názvem "Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukacisociálně znevýhodněných žáků".
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.
ISBN
978-80-87533-03-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
209-217
Publisher name
Societas scientiarum Olomucensis II
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Dec 1, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—