All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Selected features of the teachers' attitudes analysis to the socially disadvataged pupils.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33138443" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33138443 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybrané prvky analýzy postojů učitelů k sociálně znevýhodněným žákům.

  • Original language description

    Jedním z často akcentovaných témat z hlediska zajištění rovných šancí na vzdělávání jsou prosazující se snahy, aby školy uplatňovaly takový přístup, který otevírá cestu ke vzdělávání a rozvíjí potenciál sociálně znevýhodněných žáků. Teoreticky tedy příspěvek vychází z předpokladu, že učitelův postoj k sociálně znevýhodněným žákům může být významnou proměnnou v edukačním procesu. Příspěvek presentuje dílčí výsledky výzkumu IGA s názvem "Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukacisociálně znevýhodněných žáků".

  • Czech name

    Vybrané prvky analýzy postojů učitelů k sociálně znevýhodněným žákům.

  • Czech description

    Jedním z často akcentovaných témat z hlediska zajištění rovných šancí na vzdělávání jsou prosazující se snahy, aby školy uplatňovaly takový přístup, který otevírá cestu ke vzdělávání a rozvíjí potenciál sociálně znevýhodněných žáků. Teoreticky tedy příspěvek vychází z předpokladu, že učitelův postoj k sociálně znevýhodněným žákům může být významnou proměnnou v edukačním procesu. Příspěvek presentuje dílčí výsledky výzkumu IGA s názvem "Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukacisociálně znevýhodněných žáků".

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    209-217

  • Publisher name

    Societas scientiarum Olomucensis II

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Dec 1, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article