Using Constructivistic Approaches in Preparing Teachers of Technical and Information Education in Teaching Subject Didactics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33145039" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33145039 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv11/tvv_2011_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv11/tvv_2011_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Uplatnění konstruktivistických přístupů v přípravě učitelů technické a informační výchovy ce výuce oborové didaktiky
Original language description
Příspěvek je zaměřen na problematiku inovace technické části oborové didaktiky studia učitelství v navazujícím magisterském studijním oboru Učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol. Uvedený obor je druhým rokem realizován v rozšířeném zaměření pro střední školy, což se promítlo do změn v pojetí výuky. Dosavadní zkušenosti nás v přípravě budoucích učitelů technické a informační výchovy vedou k prohlubování těch přístupů, které se doposud ukázaly jako nosné.Jsou jimi mj. uplatňování konstruktivistických přístupů v přípravě budoucích učitelů a akcent na integrující pojetí obsahu vzdělávání.
Czech name
Uplatnění konstruktivistických přístupů v přípravě učitelů technické a informační výchovy ce výuce oborové didaktiky
Czech description
Příspěvek je zaměřen na problematiku inovace technické části oborové didaktiky studia učitelství v navazujícím magisterském studijním oboru Učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol. Uvedený obor je druhým rokem realizován v rozšířeném zaměření pro střední školy, což se promítlo do změn v pojetí výuky. Dosavadní zkušenosti nás v přípravě budoucích učitelů technické a informační výchovy vedou k prohlubování těch přístupů, které se doposud ukázaly jako nosné.Jsou jimi mj. uplatňování konstruktivistických přístupů v přípravě budoucích učitelů a akcent na integrující pojetí obsahu vzdělávání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trends in Education: Information Technologies and Technical Education
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
61 - 65
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—