Current issues of reading literacy from the view of Czech teachers.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139397" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139397 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktuální otázky čtenářské gramotnosti z pohledu českých učitelů.
Original language description
Článek pojednává o výzkumu čtenářské gramotnosti z pohledu českých vyučujících. Výzkum byl proveden u vyučujících obou stupňů základních škol v České republice. V příspěvku představíme dotazník a také to, jak vyučující na jednotlivé otázky odpovídali.
Czech name
Aktuální otázky čtenářské gramotnosti z pohledu českých učitelů.
Czech description
Článek pojednává o výzkumu čtenářské gramotnosti z pohledu českých vyučujících. Výzkum byl proveden u vyučujících obou stupňů základních škol v České republice. V příspěvku představíme dotazník a také to, jak vyučující na jednotlivé otázky odpovídali.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Rara Avis
ISBN
978-80-8105-403-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
83-89
Publisher name
Katedra slovenského jazyka a literatúry Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v roku 2012 v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Apr 25, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—