Specifics of Objects Modelling at Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139572" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139572 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifika modelování objektů v primární škole
Original language description
Základní charakteristikou současné společnosti je technický vývoj a rozvoj informačních technologií, který se stále intenzivněji opírá o matematiku. Proto je nutné zvýšit zájem žáků a studentů o matematiku. Je třeba zlepšit motivační přípravu žáků a studentů v matematice tím, že řešíme v hodinách matematiky praktické problémové úlohy a ukazujeme žákům a studentům využití matematiky v běžném životě. Mnoho motivačních úloh, které využívají matematiku, nacházíme v technické praxi. Řešit úlohy z technické praxe vyžaduje schopnost prostorové představivosti. Pro rozvíjení prostorové představivosti používáme modely a grafické znázorňování modelů ve volném rovnoběžném promítání. Příspěvek je zaměřený na rozvíjení prostorové představivosti žáků s využitím metody volného rovnoběžného promítání.
Czech name
Specifika modelování objektů v primární škole
Czech description
Základní charakteristikou současné společnosti je technický vývoj a rozvoj informačních technologií, který se stále intenzivněji opírá o matematiku. Proto je nutné zvýšit zájem žáků a studentů o matematiku. Je třeba zlepšit motivační přípravu žáků a studentů v matematice tím, že řešíme v hodinách matematiky praktické problémové úlohy a ukazujeme žákům a studentům využití matematiky v běžném životě. Mnoho motivačních úloh, které využívají matematiku, nacházíme v technické praxi. Řešit úlohy z technické praxe vyžaduje schopnost prostorové představivosti. Pro rozvíjení prostorové představivosti používáme modely a grafické znázorňování modelů ve volném rovnoběžném promítání. Příspěvek je zaměřený na rozvíjení prostorové představivosti žáků s využitím metody volného rovnoběžného promítání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica
ISSN
0862-9765
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Vlll
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
89-92
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—