All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Freedom of the Choice of Resding amongst 5th Grade of primary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139659" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139659 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Svoboda ve výběru četby žáků 5. ročníků

  • Original language description

    Příspěvek se opírá o výsledky předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníků ZŠ. Autorka v něm hodnotí možnost svobody ve výběru četby z pohledu jednoho z aktuálních problémů současné pedagogické teorie i praxe -rozvoje čtenářské gramotnosti v primární škole. V rámci příspěvku bude představen dotazník, který byl použit jako hlavní výzkumný nástroj, a budou prezentovány výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektu Výzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány budou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti

  • Czech name

    Svoboda ve výběru četby žáků 5. ročníků

  • Czech description

    Příspěvek se opírá o výsledky předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníků ZŠ. Autorka v něm hodnotí možnost svobody ve výběru četby z pohledu jednoho z aktuálních problémů současné pedagogické teorie i praxe -rozvoje čtenářské gramotnosti v primární škole. V rámci příspěvku bude představen dotazník, který byl použit jako hlavní výzkumný nástroj, a budou prezentovány výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektu Výzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány budou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Slovo a obraz v komunikaci s dětmi

  • ISBN

    978-80-7464-173-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    268 - 275

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Jun 21, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article